כאדם עם תסמונת אספרגר, הארי לא אהב שדברים מתנהלים כשונה מהרגיל.
הוא אכל תמיד את אותם דגני בוקר ולא משנה מה תמיד הוא היה הולך לנייל בימי שישי.
המיטה שלו חייבת להיות מסודרת וכך גם החדר. הוא עשה את מטלותיו רק בימי ראשון, והוא ציחצח את שיניו פעמיים ביום תמיד. הוא העדיף לנעול את האולסטאר השחורות שלו עם גרביים לבנות, והשיער המתולתל שלו תמיד היה מסודר על מצחו. הוא תמיד היה צריך ללבוש את השעון הכסוף שלו שהוא קיבל בכריסמס לפני שנתיים, ולפאלפון שלו היה תמיד את אותו רקע מאז שהוא קיבל אותו - תמונה של לואי, כמובן .
הוא קיבל את הפאלפון בתחילת החטיבה, שכבר מאז יש לו קראש על לואי, מאז הוא צופה בו במסדרון ו'בטעות' מחכך את ידיהם כשהוא עובר לידו. לואי נראה הרבה יותר שונה פעם, הוא היה נוהג ללבוש כובע גרב אדום בכל יום עם טרנינג אדום וסוודר גדול ואפור. גם אז הוא היה בא כל יום עם אותם בגדים כמו עכשיו, רק שהתלבושת הייתה שונה.
הארי אהב כמה שלואי נראה רך עם כל הבגדים הגדולים והשקיים שהוא לובש, ושהפוני שלו היה מבצבץ מכובע הגרב שבראשו.
לואי לא ממש היה מסדר את השיער שלו, זה היה נראה שהוא פשוט היה שם עליו גובע גרב ויוצא.הפנים שלו היו כמו פנים של תינוק, נקיות וחלקות, עם עיניים כחולות ותמימות וחיוך מקסים שהארי השווה לקרן אור.
והארי רצה תמונה של קרן האור הזאת.
אז ביום שהוא קיבל את הפאלפון, ביום ההולדת שלו למעשה, היה לו הרקע הרגיל שהוא ממש שנא. אז הוא נכנס למצלמה בזמן ארוחת הצהריים וכיוון אותה ללואי. זה היה אייפון חמש, אז האיכות הייתה דיי טובה. לואי ישב בשולחן קרוב אליו ולהארי היה נקודת צפייה מעולה על הפנים שלו.
הוא נראה מטרידן, וקיווה שאף אחד לא שם לב.
לואי סוף סוף הראה את החיוך היפהיפה שלו כשליאם אמר משהו מצחיק, והארי צילם.
וזה יצא מדהים. הארי הרגיש כמו צלם.
הארי העביר את האצבע שלו על החיוך היפה של לואי בתמונה ואז שם אותה כשומר מסך.
וזה היה כך מאז.
הארי כל כך אהב את זה שלואי בא כל יום עם אותם בגדים, זה נראה כאילו לואי יכל לקרוא את מחשבותיו ולדעת שהוא לא אוהב שדברים משתנים.
כל דבר בלואי היה מושלם, חוץ ממצבי הרוח המשתנים שלו.
אבל עכשיו כשהוא יודע מה גורם להם, הארי יכול להתמודד איתם.
אז כשלואי הופיע בדלת הכניסה לביתו הוא לא היה כל כך לחוץ כפי שהיה נוהג להיות.
"היי הארי"
"היי לואי" הארי ענה והכניס את לואי לביתו "מה אתה עושה פה?"
"אני צריך לדבר איתך" לואי אמר, אך הארי לא פחד כיוון שהוא לא נראה עצבני או משהו, פשוט רגוע.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry