פרק 5

4.6K 304 541
                                    

הארי הלך לבית הספר ביום שני, לחוץ מהמבחן שיש לו במתמטיקה וגם מהעובדה שלואי הלך לצידו, שוב .

הוא גם הודה לאלוהים שהחליט לשים היום את הבושם האהוב עליו, קיווה שלואי שם לב.

כשהם הגיעו ללוקר של לואי, הוא הרגיש משהו בידו. הוא הסתובב אחורה וראה שלואי משלב את האצבעות שלהם. נשימתו נעתקה בגרונו והוא הרים את ראשו בכדי להביט בעיניו הכחולות של לואי.

"כן?" הארי לחש, אבל זה היה כל כך שקט ששוב, הוא הופתע שלואי שמע אותו.

"אתה מריח ממש טוב היום" לואי חייך לבחור המתולתל והארי הרגיש את ליבו נמס.

"תודה" הוא לחש והלך ללוקר שלו, מסמיק כל כך.

***
"תזכרו לרשום את שמכם, ואתם יכולים להשתמש במחשבון" גברת לקנסטר, המורה למתמטיקה הודיעה בזמן שהיא הניחה מבחנים על השולחנות של כולם.

הארי נאנח כשקיבל את שלו. המספרים נראו כולם ביחד מחוברים ומטושטשים וכל הנוסחאות שהוא למד התבלבלו בראשו.

"אני פאקינג שונא מתמטיקה" הוא מלמל והעביר את ידו בשיערו,משחרר אנחה.

כשהוא סוף סוף סיים, הוא קם באיטיות ממקומו והגיש את המבחן שכנראה נכשל למורה שנתנה לו מבט חשדני לפני שלקחה אותו ממנו.

הארי חזר לשולחנו והתיישב, מניח את ראשו על השולחן הקר.

כשהוא כמעו נרדם הוא הרגיש שמישהו מנער את כתפו, "הארי"

הוא מהר הרים את ראשו "כן?"

"הארי, אתה צריך שיעורים פרטיים? אני ממליצה על זה בחום" המורה לפתע הניחה את המבחן על שולחנו ועליו F גדול (נכשל).

"אני מניח? אני מתכוון, אני יכול לנסות יותר, אני חושב..." הוא נאנח

"ובכן, דיברתי עם ליאם פיין בנוגע לזה, והוא אמר שהוא יוכל להעביר לך שיעורים פרטיים"

הארי גלגל את עיניו, המורה כבר מצאה לו מורה מחליף לפני שהיא בכלל שאלה אותו. אבל כשהוא הבין מי המורה שלו ליבו קפץ.

"אז, ליאם יהיה המורה הפרטי שלי?" הוא ניסה להנמיך את ההתרגשות שלו. הוא יכל ללמוד יותר על לואי מליאם.

"כן! אני באמת חושבת שהוא יכול לעזור לך" היא טפחה על כתפו בזמן שהארי בהה במבחן שלו.

***
"אוקיי! תוציא ספרים"

הארי גלגל את עיניו כשהוציא את ספר המתמטיקה הגדול שלו מהתיק והניח את השולחן לפני ליאם המחייך.

"אתה לא מתרגש?" ליאם חייך והניח את ידו על הספר של הארי לפני שפתח אותו.

"כן" הארי זייף חיוך ופגש בעיניו של ליאם. שיערו היה דיי מתולתל, אבל לא כמו שלו, והוא היה בצבע קרמל, מסודר בפוני על מצחו. עיניו היו כהות, בצבע חום שוקולד. הארי באופן מיידי חיבב אותו, אבל זה לא עזר לו כלל.

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now