היה חשוך.
חושך מהסוג הזה שאם תפקח את עיניך, שום דבר לא ישתנה.
נשימותיו של הארי היו כבדות.
הוא קיווה שנייל לא עקב אחריו עד לפה.
הוא רץ הביתה. ועכשיו השרירים שלו כואבים וגרונו יבש אבל אין לו זמן לשתות.
היה כבר מאוד מאוחר כשהוא הגיע הביתה, אבל כל מה שהוא יכול לחשוב עליו היה שהוא רוצה להתחבא ולצעוק, ולהיות לגמריי לבד.
מי ידע שהחשכה מתחת למיטתו תהיה הפיתרון.
השטיח שמתחת למרפקיו התחיל להציק, וצאוורו החל לכאוב, כיוון שהוא היה במקום קטן ובתנוחה לא נוחה.
הוא כיבה את כל האורות וסגר את החלונות, מוודא שהוא לא יוכל לראות אור בכלל, ואז הוא זחל מתחת למיטתו, נזהר לא לפגוע בראשו. ואז הוא בכה, הוא בכה כל כך חזק שלא משנה כמה פעמים הוא ניגב את דמעותיו הן עדיין המשיכו לצאת.
והוא היה שם מתחת למיטה בערך שעה, עד שהוא שמע דלת של מכונית נסגרת, והוא מיד הניח שזאת אימו. אז בהיסוס הוא יצא ממתחת למיטתו הקטנה ומתחת את שריריו.
עדיין היה חשוך, והרעש היחיד היה מהמאוורר שלו.
עיניו של הארי התרחבו וליבו החסיר פעימה כשהבין שאימו הייתה במיטה כבר הלילה.
היא כבר הייתה בבית.
ומה שעוד יותר הפחיד אותו, הייתה נקישה על חלונו. הוא מיד השתנק והתרחק מהחלון, מתחבא בצד השני של מיטתו.
וכמובן, בדיוק כשדמעותיו סוף סוף התייבשו, הוא התחיל לבכות שוב, אבל הפעם זה היה בגלל שהוא מבועת מפחד, ומישהו היה מחוץ לחלון שלו.
"הארי? אני יודע שאתה בפנים"
הארי הלך לכיוון החלון, עיניו פעורות והוא פותח אותו.
הבחור שבצד השני של החלון היה מופתע, ועיניו הכחולות זרחו באופן יפהיפה, ושיערו היה פרוע, ודמעות יבשות הופיעו על לחייו.
"אני יודע שזה אחת בלילה, אבל לא יכולתי יותר" הוא נאנח ונשך את שפתיו, והארי התרחק ממנו, מביט ברצפה ומנסה לא לפרוץ שוב בבכי.
"אני גם יודע שאתה לא הולך לסלוח לי, לעזאזל, אתה גם לא צריך, אבל קיוויתי שזה יעזור" לואי הרים ספר ירוק, הצבע של עיניו של הארי, והיה כתב יד בכריכה.
"אל תסתכל בזה עכשיו, תסתכל כשאעזוב" אבל המשפט הזה לא היה כל כך הגיוני כשלואי טיפס ונכנס דרך החלון, נוחת על הרצפה ליד הארי.
"אני רוצה שתעזוב עכשיו" הארי אמר בשקט, "הייתי רוצה שבכלל לא תהיה פה. הייתי רוצה שתעזוב ולעולם לא תדבר איתי יותר"
הכאב היה ברור על פניו הפגועות של לואי כשהוא לקח צעד אחורה ושפתיו רעדו.
"הארי, אתה לא מתכוון לזה. אתה תמיד, אתה תמיד ..."
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry