פרק 4

4.4K 297 362
                                    

הארי התעורר לפני חבריו, שנשארו ערים עד שתיים בלילה בזמן שהוא הלך למיטה דיי מוקדם.

הוא פיהק ומתח את זרועותיו. החדר היה בטמפרטורה מעולה.

היא הוציא את השמיכה מרגליו ונעמד לפני ששם עליו מכנסיים אבל נשאר ללא חולצה.

"הארי?" קול צרוד ועייף נשמע ממיטתו של נייל . הארי הביט בזאין, עיניו חצי עצומות ושיערו מבולגן מהשינה.

"כן?" הארי לחש, דואג להשאיר את קולו שקט בכדי לא להעיר את נייל שהתכרבל כמו כדור ליד זאין ונחר.

"לאן אתה הולך?" זאין שאל

"לקחת כוס מים" הארי שיקר, מגרד מאחורי עורפו.

"אתה יכול להביא לי גם?" זאין ביקש ונשען חזרה למיטה כשהארי הנהן. המתולתל יצא מהחדר וסגר את הדלת בשקט.

הוא עצר כששמע את קולו של לואי ומשהו שנשמע כמו אמא שלו מדברת.

"- אני לא מנסה, ואני מרגיש ממש לא טוב -"

"לואי, בבקשה תיקח את התרופות, הן יעזרו לך. מה שאתה עושה מסוכן ואתה לא יכול לעשות זאת יותר"

"זה הדבר היחיד שעוזר" לואי ענה

"זה לא נראה שזה עוזר. אתה ממשיך להתפרץ עליו -"

"אני יודע, אוקי! את לא חייבת לנפנף בבעיות שלי מולי!" לואי צעק וכמובן שדווקא באותו רגע הארי היה חייב למעוד במדרגות ולהראות את פניו.

"הארי?" ג'יי שאלה, קולה רועד ומפוחד.

"סליחה, פשוט מעדתי" הארי מלמל ונעמד באיטיות.

עיניו של לואי היו פעורות וכך גם פיו. הארי לא ידע מה לעשות כי הוא עמד כמו אידיוט באמצע המטבח שלא היה שלו, והוא בטח הרס כל סיכוי להיות עם הנער היחידי שהוא איי פעם אהב. אז הוא עמד שם, מסמיק ומשלב את ידיו על בטנו.

"מתוק, אתה .. אמ .. שמעת משהו?" ג'יי כיחכחה בגרונה והביטה בהארי עם מבט מודאג בעיניה.

"על מה את מדברת?" הארי שאל, וזה היה ממש ברור שהוא משקר, הוא היה פשוט שחקן כל כך גרוע.

"הו תודה לאלוהים" ג'יי נאנחה והארי הרים גבה. היא האמינה לו.

זה לא היה נראה שלואי האמין לו.

למעשה, לואי קם ממקומו ודחף את הארי כנגד הקיר והארי כמעט צעק.

"לואי!" ג'יי צעקה והארי לא יהיה מופתע אם זה העיר את כל הבית.

"מה שמעת?" לואי אמר, ממקם את שתי ידיו על חזהו של הארי ודוחף אותו חזק יותר.

הארי לא יכל שלא לחייך, ללא קשר למצב. וזה היה בגלל שידיו של לואי מונחות על החזה שלו והן היו כל כך קטנות וחמות ורכות , הוא לא רצה שיפסיק. אבל המחשבה במהירות עזבה את מוחו כשלואי דחף אותו שוב לקיר .

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now