פרק 14

4.9K 326 824
                                    

ביטחון עצמי זה לא משהו שפשוט יש לך.

אפילו הבן אדם הכי יפה שיש יכול להיות חסר ביטחון, למרות שיופי בדרך כלל מקרין אושר ואומץ.

ביטחון עצמי הוא מאיך שאתה מרגיש, לא איך שאתה נראה.

אך בכל פעם שהארי הביט על עצמו במראה, הוא רצה פשוט להחליק את השיער המתולתל והמקורזל שלו.

הוא רצה שעיניו יראו כמו של לואי; כחולות, יפות, נוצצות.

השפתיים שלו נראו כמו שפתיים של בנות, והוא לא אהב את זה בכלל.

האף שלו היה גדול מידי.

אבל לא, זה לא היה הדבר היחידי שהוריד את הביטחון העצמי שלו.

כשהוא היה בקבוצה גדולה, הוא הרגיש כל כך קטן. כאילו כל אחד עכשיו יכול פשוט לרסק אותו עם מילה אחת בלבד. הוא הרגיש כאילו כולם שנאו את כמה שהוא היה שקט וביישן.

הוא כאילו שמע את המחשבות שלהם, אומרות שהוא תינוק בכיין ושהוא רגיש מידי.

וכן, הוא הגיע לתיכון עם שני החברים הכי טובים שלו, הכי מדהימים, הכי דואגים שאפשר לבקש. אבל כשהוא נכנס למסדרון ביום הראשון, הוא חשב שהוא עומד לבכות.

עד שהוא ראה את לואי טומלינסון.

ואז, הוא שכח לרגע מעצמו, מחוסר הביטחון שלו, מכמה שהוא מביך. זה היה הכל לואי. לואי והחיוך המקסים שלו, השיער המבולגן, הנעליים התואמות לשלו והצחוק הזה שהוא יכל לשמוע ממרחקים.

הביטחון שלו רק ירד, נייל וזאין החלו להיות פופולאריים ואולי טיפה לשכוח מהארי. למרות שהם תמיד היו ישנים אחד אצל השני ועושים הרבה ביחד, הם היו מדברים על אנשים שהארי חלם להיות.

הארי, שם לב להכל. הוא שם לב איך נייל דואג לצבוע את השיער שלו לבלונדיני, מתחיל להתלבש יותר כמו 'המקובלים'. הוא גם ראה איך שזאין מתחיל לסדר את הבלורית שלו והסטייל שלו השתנה.

הם היו הולכים למסיבות גדולות של התיכון, כאלה שהארי רק ראה בתמונות בטוויטר.

אבל הוא לא אמר כלום, הביטחון העצמי שלו רק ירד יותר ויותר. עד היום שהוא התחיל לדבר עם לואי באמת.

העובדה שלואי לקח זמן מחייו האישיים בכדי לדבר עם הארי הייתה לא יאומנת.

וזה גרם להארי להרגיש טיפה יותר טוב.

ובשבוע, היה חיוך על הפרצוף שלו חצי מהזמן, מה שלא היה רגיל אצלו. הוא גם הרגיש שהוא צחק השבוע יותר ממה שצחק שנה שלמה.

אבל הרגע הכי גדול, הדחיפה הכי גדולה לביטחון העצמי, היה כשהם נכנסו לבית הספר ביום שני בבוקר.

לואי וליאם בצד שמאל שלו, כשלואי עם ידו על מותנו של הארי. נייל וזאין בצד ימין שלו. והוא לא יכל שלא לחייך, כי הוא, הארי המביך המוזר והשקט, היה באמצע.

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now