פרק 20

4.8K 310 894
                                    

הפתק שהיה על המקרר לא היה גדול או בולט מספיק בשביל שהארי ישים לב אליו.

זה היה פתק לבן ועליו כתב ידה הקטן של אימו, אומרת לו שהיא תחזור הביתה מוקדם הלילה.

וכיוון שהארי לא ידע זאת, אן נכנסה וראתה את הארי ולואי מתנשקים בתשוקה, ידו של לואי מחזיקה בתלתלים של הארי, והארי מרים את לואי, מחזיק בישבנו.

הוא לא שמע אותה נכנסת. היא שחררה אנחה מופתעת והארי כמעט הפיל את לואי. הוא התרחק, חסר נשימה, ולואי בהיסוס חזר לעמוד. שפתיהם של השניים תפוחות ורגליו של הארי רועדות.

"היי אמא" הארי מלמל ואן מיד שאלה "מי זה?"

שניהם הביטו בלואי, שחייך חיוך רחב מסיבה משונה. הוא פשוט הושיט את ידו והלך בביטחון לכיוון אן, "אני לואי."

"היי לואי" אן אמרה בספקנות, לוחצת את ידו ברכות בזמן שמרימה גבה לכיוון הארי. "אני אן"

הארי הביט באימו, בשיערה הכהה אשר היה אסוף והעגילים קטנים באוזניה. היא לא נראתה עייפה כמו תמיד, היא כאילו נראתה שמחה.

"קרה משהו מיוחד?" הארי שאל, צועד גם לכיוון אימו בכדי לתת לה חיבוק, והיה לה ריח חזק של בושם כך שהוא ידע שהיא לא עבדה היום. היא יצאה.

"הייתי בדייט" אן חייכה, "אבל השאלה האמיתית פה היא למה איך שנכנסתי ראיתי אותך מתנשק עם מישהו"

הארי השפיל את מבטו, ומיד החל לסמיק כאשר לואי עטף את הזרוע שלו סביב כתפיו.

"אני לא סתם מישהו, אן. אני לואי טומלינסון"

צחקוק קטן יצא משפתיו של הארי כשהוא הביט בפניה של אימו.

"ולמה אתה כל כך מיוחד?"

"כי אני מיוחד."

הארי שוב צחק.

"מי אתה חושב שאתה?" אן שאלה, אבל בגיחוך, מביטה בלואי אשר מניח את ראשו על הכתף של הארי.

לואי נאנח בדרמתיות, "כבר עברנו את זה"

ואז שלושתם צחקו להם, הארי מצא את עצמו נשען עוד יותר כלפי לואי עד שהם היו כל כך קרובים.

"אוקיי אוקיי בנים, אני רצינית, אני צריכה הסבר. כי זה לא מקובל"

"מה? זה?"

ועיניו של הארי התרחבו כאשר לואי החזיק בפניו, מקרב את שפתיהם לנשיקה מהירה.

 "לואי!" הוא קרא, אבל לא יכל שלא לחייך

על פניה של אן היה מבט שמח כשהיא הביטה בשני הבנים.

"אתם רוצים לראות סרט הערב?"

***

הארי מצא את עצמו מתכווץ לכדור על הספה, מחזיק את קצה חולצתו מתחת לעיניו הדומעות, ורגליו של לואי על מותניו.

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now