זה הרגיש כאילו זה נגמר.
כל המריבות, הבכי, הדחיפות, הוויכוחים ומצבי הרוח המשתנים. זה הרגיש כאילו כל זה נגמר.
להארי לא היה התקף כבר המון זמן.
הוא ישן כל כך טוב באותו לילה ראשון בדירה הקטנה שהבנים חלקו. האוויר הקריר שנכנס דרך החלון הפתוח קירר מעט את פניו של הארי כשכל גופו מכוסה בשמיכה מחממת.
חלומותיו כללו גלגלים ענקיים, שחייה ועוד המון דברים כיפיים שהם יכלו לעשות בחופשה הזאת.
הוא התעורר רענן לגמריי, עיניו המטושטשות התבהרו במהירות ורק פיהוק אחד יצא מפיו.
"ישנת טוב?" זאין שאל, שובר את השקט הנעים שהיה בחדר. השמש כבר חדרה דרך החלון. זאין נראה גם מאוד ערני, וחיוך מרוגש על פניו.
"כן, מושלם" הארי אמר בשקט, מבריש תלתל למאחורי אוזנו ומכווץ את פניו כי הבין שהולך להיות לו יום שיער רע.
"יש לי כובע גרב בתיק" זאין חייך אליו במודעות כשהביט בתלתלים של הארי
הארי הנהן בתודה. הוא מזדחל מהמיטה ובמהירות שם את הבוקסר והמכנסיים הקצרים שהוא הניח ליד המיטה לפני שהלך לישון.
"מה אוכלים לארוחת בוקר?" הוא מלמל בזמן שהוא וזאין יוצאים למסדרון. "משהו טוב?"
"דונאטס"
לפתע לואי היה ליד הארי, עוטף את זרועו מסביב למותנו החשוף של הארי בהדיקות, "עם שוקולד"
"עם הסוכריות?"
"עם הסוכריות."
"איך הגעת לפה כל כך מהר?" זאין שאל מצידו השני של הארי
"הקשבתי כל הזמן הזה, חברים" הוא חייך בחוצפה, מהדק את אחיזתו בהארי
"זה קריפי" זאין מלמל, ואפילו אם הארי היה רוצה להגיד משהו הוא לא יכל בגלל שלואי מחזיק במותן שלו עם האצבעות הקטנות האלו והוא הרגיש חום עובר בכל גופו. הוא לא יכל שלא לשים לב לדרך שבה לואי נשען עליו, והוא כמעט מעד.
כשהם הגיעו למטבח, נייל וליאם ישבו בשולחן עם דונאטס בידיהם. המטבח היה נחמד, עם רצפה שחורה מעץ ושולחן בר קטן.
הארי מיד לקח דונאט עם שוקולד מאחת הקופסאות הפתוחות, האחד עם הכי הרבה סוכריות מעל. זה היה נראה דיי טוב.
"מה אנחנו עושים היום?" נייל מלמל כשפיו מלא בדונאטס והארי צחקק
"אל תדבר בפה מלא" ליאם אמר, "וחשבנו ללכת לצניחה חופשית"
הארי ירק את האוכל מפיו, עיניו התרחבו והוא הביט סביב לראות אם הבנים צחקו. לואי הצביע על הארי וצחק כל כך חזק "הפנים שלו!"
כשהוא נרגע, הוא הביט מטה אל השולחן במבוכה מהמבטים שקיבל. "זה היה חמוד" הוא מלמל
הארי הסמיק, מנגב את פיו עם מפית וניסה לא להביט בחזרה כשהרגיש את המבט של לואי עליו.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry