הארי לא הצליח להירדם אחרי שהשיחה התנתקה.
לא, הוא לא היה עצוב או משהו, מה שלרוב הייתה הסיבה שהוא נשאר ער עד מאוחר.
הוא פשוט היה מרוגש. וגם קצת בהלם.
וכל מה שיכל לעשות היה לבהות בפאלפון שלו ולחייך חיוך רך, הוא מעביר את האצבע שלו על המסך, כאילו יכל לגעת דרכו בחיוך הקרן האור הזה של לואי. קולו של לואי המשיך והדהד במוחו, כמו שיר מקסים שאתה רוצה פשוט לשמוע עוד ועוד.
מה שהביא למוחו את הרעיון להקשיב למוזיקה קלאסית, להרגיע קצת את מוחו ממחשבות ולהירדם.
אז הוא קם מהמיטה ולקח את האוזניות הלבנות שלו, מחבר לפאלפון שלו. הוא נכנס לאפליקציית המוסיקה שלו ובחר שיר שהוא אהב.
הוא כיבה את המנורה שלו ונכנס למיטה, מניח את ראשו על הכרית הרכה.
המוזיקה הנעימה העלימה לו את כל מחשבותיו, שכמובן היו כולן על לואי טומלינסון.
הוא סגר את עיניו, מקווה להירדם סוף סוף.הוא הולך להיות עייף בבוקר.
לאחר כמה דקות, הוא נרדם.
***
הארי התעורר ביום שבת בבוקר כשהאוזניות מסתבכות בשיערו שנמצא גם על פניו, הפאלפון שלו עדיין בידו.
הוא הביט בפאלפון בכדי לבדוק את השעה, שהייתה שמונה בבוקר. הוא נשך את שפתיו בתסכול.
הוא תמיד היה מתעורר בשעה שש, כל בוקר, לא משנה מה. איך הוא יכל להמשיך לישון בלי להתעורר מההתראה של הפאלפון שלו?
ואז הוא החל להזכר בלילה שעבר עליו ונאנח. לואי פשוט מושלם.
הוא קם מהמיטה בעייפות, שם עליו מכנס טרנינג וחולצה אדומה לפני שגורר את עצמו למטה במדרגות. בנוסף לעייפות, הוא גם היה ממש שמח.
הצ'יריוס, דגני הבוקר הקבועים שלו, כמעט נגמרו. הוא עשה לעצמו תזכורת במוחו שהוא יצטרך לקנות את זה יותר מאוחר.
כשהוא בדיוק סיים לאכול, הוא שמע דפיקה בדלת. הוא שחרר אנחה לפני שקם מהכיסא והלך לדלת.
הוא פתח אותה ומולו נייל מחויך. שיערו הבלונדיני היה פרוע כאילו גם הוא בדיוק התעורר והוא היה לבוש בסקיני ג'ינס שחור עם נעליים וחולצה לבנה.
"היי נייל" הארי פתח את הדלת לרווחה
"באנו עם מתנות" נייל צחק והארי הרים גבה, באנו?
"הם הביאו איתם קפה. זה יעיר אותך קצת. לואי כמעט נפל מהמיטה בבוקר והיה ממש עייף, אבל כשראה שאנחנו מכינים לשתות הוא חשב שגם אתה תרצה"
הארי נשך את שפתיו, מנסה לא לחייך כשרואה את לואי,זאין וליאם צצים משום מקום. כולם התפרצו לביתו.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry