היה גשום.
גשם חזק. מהסוג הזה שמתנגש בחלונות ובגג ויוצר רעש חזק. ואז היה ברק מסנוור מלווה ברעם שהרעיד את הבית וגרם להארי הישן להיבהל.
הוא היה מכוסה בשמיכה רכה ונעימה, כל כך נעימה שכל מה שהוא עשה היה להתרכבל בה ולטחוב אותה כנגד הלחי שלו.
וזה הריח מדהים. הוא פשוט הסניף את זה עד שזיהה את הריח.
הוא פקח את עיניו וקלט שהוא בחדר לא מוכר כל כך, היה ממש חשוך אז הוא לא הצליח לזהות.
איפה אני?
ליבו החל להאיץ את פעימותיו כשהוא שמע יבבה לידו, וזה היה כל כך חלש שהוא לא יכל להבין מי זה היה.
בנקודה הזאת הוא החל להשתגע, הוא היה במיטה שהוא לא ידע של מי היא.
ואז הוא שמע משיכה קלה וחלשה באף שגרמה לו להיבהל שוב ולהתכווץ מתחת לשמיכה הרכה.
"תגרום לזה להיפסק" הוא שמע לחישה, והקול היה כל כך קרוב לאוזנו. הוא מצא את עצמו נשען לכיוון שממנו באה הלחישה, כי הוא הכיר את הקול הזה, זה היה לואי.
"לואי?" הארי לחש, משחרר אנחת הקלה כשהוא רואה שהוא לא יישן ערום.
"אני שונא סופות רעמים" לואי מילמל, והוא נשמע יותר כועס ממפוחד. "הם מנסים לבחון את הסבלנות ומצבי הרוח שלי"
הארי לא יכל שלא לגחך, גיחוך שקט שהוא בקושי יכל לשמוע בגלל הסופה הרועשת.
"זה לא מצחיק" לואי יילל, אבל הארי יכל לשמוע את החיוך שלו בקולו, "הן מפחידות" וכשבום נוסף של רעם הגיע לאוזניו, הוא התכווץ ונצמד לחזהו של הארי. והארי קפא.
כל מה שהארי יכל לעשות היה רק לעצור את נשימתו ולקוות שלואי ישאר כך לנצח. הוא בהיסוס עטף את זרועו מסביב לואי, הוא הובך מהסיטואציה. לואי כרגע ישן, פולט נשימות רכות על חולצתו.
טוב, הארי לפחות חשב שהוא ישן עד שלואי שחרר אנחה ואמר בלחש "תירגע"
אז הוא נשם עמוק וניסה להירגע מהמצב. זרועותיו עוטפות את מותנו של לואי אשר ראשו נשען על החזה של הארי. והוא לא יכל להתרכז בסופה יותר. עיניו נעצמו באיטיות כשהוא שמע את לואי ממלמל משהו, ואז הוא נרדם.
***
הארי התעורר, מרגיש כל כך נעים אך גם מבולבל.
הוא הביט למטה על חזהו וכמעט נפל מהמיטה כשראה את ראשו של לואי, שפתיו פתוחות מעט ומשחררות נשימות עדינות, שיערו מבולגן. הוא גם בהה בריסים שלו, איך שהן נחו על עורו של לואי, וכמה שהן ארוכות.
הוא הביט יותר למטה, על בטנו, ושם ראה את ידו של לואי מונחת ועוטפת את המותן שלו. אצבעותיו כמעט ונוגעות בישבנו של הארי בדרך שגרמה לליבו של הארי לפעום במהירות.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Hayran Kurgu"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry