פרק 6

4.7K 318 526
                                    

"הארי, הארי תתעורר, קר לי"

הארי פקח את עיניו והתיישב, רואה שלואי שוכב לידו ושערו עף מהמאוורר שבחדר.

"מה?" הארי שאל בעייפות והביט בשעון, רואה שהשעה שתיים בלילה.

"קר לי, למה השארת את המאוורר דלוק?"

הארי הביט בו במבט סימפטי. לואי היה לבוש בחולצה ובוקסר וזה הזכיר לו את הרגע שהם נכנסו למיטה.

לואי הוריד את המכנסיים שלו, חושף את הרגליים הקצרות והחלקות שלו והארי הסמיק, לא מסוגל להפסיק להסתכל.

"אני לא יכול לישון בלי המאוורר" הארי נאנח והעביר את ידו בשיער. לואי גלגל את עיניו, העיניים הכחולות האלו שזהרו בחדר החשוך. האור היחיד שנכנס לחדר היה אור הירח.

שניהם הפסיקו לדבר כשליאם, האחד שישן על המזרן ברצפה הרים את ראשו.

"תחזיר, תחזיר את זה" הוא מלמל והזיז את ידיו ברצפה, "אני לא רוצה את זה, תביא לאמא" הוא אמר, קולו גבר. הארי הרים לעברו גבה לפני שהסתכל על לואי.

"הוא מדבר מתוך שינה" לואי הסביר וחזר להביט בליאם.

"איפה זה, איפה זה, איפה זה" ליאם המשיך למלמל ואז השעין את ראשו חזרה למזרן ונחר.

ואז העיניים של השניים נפגשו, חיוך על הפרצוף של שניהם והם פרצו בצחוק, מנסים לשמור על שקט באותו הזמן.

"עדיין קר לי" לואי ציין

"הו אלוהים, בסדר, רק תעצום את עינייך" הארי אמר בשקט

לואי עשה זאת והארי יצא מהמיטה, כמובן שערום, האוויר הקר של המאוורר פוגש ברגליו.

"אתה עדיין עוצם עיניים?" הארי שאל בלחץ

"לא" לואי צחק והארי מיד התסתובב "הישבן שלך דיי חמוד"

הארי הרגיש את לחייו לוהטות "תפסיק להסתכל!" הוא יילל לפני שלקח סוודר גדול ואפור וזרק על פניו של לואי הכי חזק שיכל.

"אווץ'" לואי קרא ועיניו של הארי התרחבו .

"ששש! ליאם ישן"

"אל תדאג, הוא לא יתעורר. אפשר לומר שהוא כמו מת עכשיו"

הארי גלגל את עיניו וחזר למיטה ומיד התכסה בשמיכה. ואז לואי הזיז את הסוודר מפניו ולבש אותו.

כשהסוודר כבר היה עליו, הארי לא יכל שלא לחייך כמו אדיוט כיוון שלואי לבש את הסוודר הענק שלו וזה נראה כל כך מתוק.

"זהו. עכשיו לך למיטה" הארי חייך ונשך את שפתי, מנסה להסתיר את העובדה שליבו דופק כל כך מהר.

"אל תגיד לי מה לעשות"

הארי כבר הכין את עצמו למצב הרוח הבא של לואי, עצוב שהרגע המושלם שלהם הולך לההרס.

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now