הארי הסתכל בשעון הכסוף שלו, צופה במחוגים המתקרבים לשעה שלוש. מה שאומר שיום הלימודים כמעט הסתיים.
אי אפשר להסביר במילים כמה מתוסכל הוא היה. כל לוח הזמנים שלו נהרס וכעס ועצב בערו בתוכו, ברמה שהוא כבר יכול לקבל עוד התקף בקרוב.
כשהפעמון צלצל הוא מיהר לצאת מהכיתה.
"אתה צריך הסעה הביתה?"
הארי היטה את ראשו וראה את נייל. הוא היה מופתע כשראה שעיניו אדומות ומכה על הלחי שלו.
"נייל" הארי אמר בשקט, מרים את ידו בכדי לגעת בלחי של הנער הבלונדיני.
"אווץ' הארי" נייל הרחיק את היד של הארי ממנו, "האיזור עדיין רגיש"
הארי התקרב מעט לנייל, "מה קרה?"
"כלום" נייל אמר במהירות והניח את זרועו על הארי "רק נפלתי"
"הוא לא הולך להאמין לזה"
הארי מיד קפא, ספריו כמעט נפלו מידיו. ליבו פעם כל כך מהר והוא רק רצה שלואי יילך.
נייל שחרר את ידיו מהארי שנשען עליו ולא היה מוכן, גורם לו ליפול על הרצפה, באמצע המסדרון.
לואי הביט בו בעיניים דואגות וצעד לעברו, מושיט את ידו ומחייך חיוך קטן וביישני.
הארי הביט בידו אך במקום זה נעזר בנייל.
"תספר לו את האמת נייל" לואי אמר בקול מעט רועד
"הוא לא רוצה לשמוע את זה" נייל אמר בשקט ועיניו של הארי התרחבו.
"ברור שאני רוצה" הארי התווכח
"סטאן... הוא הרביץ לי בפרצוף. אבל זאת הייתה אשמתי! אני דחפתי אותו קודם בגלל שהוא זין"
הארי ניסה לא לצחוק אבל כשהמילה הזאת יצאה מפיו המתוק של נייל זה היה בלתי אפשרי.
הוא יכל לראות את לואי מחייך לכיוונו, חיוך אוהב ויפהיפה שהוא כל כך אהב אך עכשיו רק גורם לו לכאב. הוא ניסה כמה שיכל לא להסתכל על לואי.
נייל הביט בשניהם, מרגיש את המתח, "משהו קרה ביניכם?"
"הוא חושב שאני פריק" הארי לחש, "אני משגע אותו"
הבעתו של נייל מיד השתנתה והוא התקרב שוב להארי.
"הארי לא פריק" הוא אמר בכעס ועיניו של לואי התרחבו.
"אני מעולם לא אמרתי את זה!"
תלמידים שנמצאו שם צפו בהם והארי נכנס ללחץ. כל מה שיכל לעשות היה לכסות את פניו האדומות עם ידיו, מתפלל שיעזבו אותו כבר כי זה פשוט קשה לו מידי.
"בבקשה שזה יפסיק, בבקשה שזה יפסיק" הוא מלמל, לא מקשיב לקולותיהם של לואי ונייל אשר רק התגברו.
YOU ARE READING
I Sleep Naked - Larry.s // Hebrew
Fanfiction"אתה בטוח?" "למה אתה מחכה?" --- Credit: uniquelyxlarry