פרק 7

4.6K 317 613
                                    

הארי היה מאוד לחוץ בנוגע למסיבה, הוא היה כל כך לחוץ שלמעשה הדבר היחיד שיכל לעשות היה לעמוד מול המראה של זאין ולצפות בידיו הרועדות והמזיעות.

"אתה הולך ככה הארי?" זאין שאל והארי הביט בו דרך המראה, הוא לבש גופייה שחורה וסקיני ג'ינס השחורים ונעליים אדומות גבוהות.

הארי הביט שוב בבגדים שלו, הוא היה עם פיג'מה.

לאחר יום שלם של מבחנים הארי פשוט חזר הביתה והחליף בגדים לפיג'מה נוחה.

"לא." הוא אמר והביט בזאין בתקווה, "תהיתי אם אוכל לקחת משהו משלך?"

זאין נאנח "אתה נראה כמו אחד שתלבש את החולצת וי הלבנה וסקיני שחורים"

הארי רק צפה בו בשקט בזמן שהוא פתח את הארון שלו, זורק בגדים למיטה.

"הנה. אף פעם לא לבשתי את זה, אז זה נקי ונחמד ו..כן"

הארי חייך אליו בתודה ולקח את הבגדים איתו לחדר האמבטיה הקטן של זאין.

וכשהוא לבסוף סיים להתלבש, הוא לא יכל שלא לחייך. זאין סידר את השיער של הארי בבלורית נחמדה והוא הסתכל במראה ואהב את מה שראה. לבן גם באמת נראה טוב עליו כפי שזאין אמר.

"הארי! יש לי נעליים בול בשבילך" זאין קרא והארי הסתכל על האולסטאר השחורות שלו בעצב.

"הו, אבל חשבתי שאני אנעל את הנעליים ש-"

"לא. אתה לובש אותם כל יום. תנסה אותם" זאין נתן להארי זוג מגפיים חומות.

"מגפיים?" הארי קימט את אפו

"כן, מגפיים. אמא שלי קנתה לי אותם אבל הם עדיין יראו יותר טוב עלייך" זאין חייך ובחן את הארי, "אם כבר מדברים, אני לא יכול לחכות שלואי יראה אותך. אם הייתי גיי, הייתי חושב שאתה לוהט"

הארי חייך "תודה"

"טוב, בוא נלך למסיבה!" זאין קרא והוביל אותם מחוץ לביתו למכונית הכחולה שלו.

***
במסיבה היו יותר אנשים ממה שהארי ציפה.

וזה לא היה דבר טוב, לא.

זאין בא רק בגלל שהארי התחנן אליו. זאין היה יותר בקטע של פגישות קטנות עם מעט אנשים.

כשהם נכנסו לביתם של לואי ונייל הארי מיד יכל להריח אלכוהול.

הוא הרגיש מאוכזב כשהוא ראה את לואי מחזיק כוס אדומה עם אלכוהול בידו וצחק עם כמה בנות שכמובן הארי מיד קינא בהם.

"אלוהים אדירים, לא ידעתי שפרי אדוארדס תהיה פה!" זאין אמר בהתרגשות וניער את כתפו של הארי. הבחור המתולתל הסתכל על זאין בשאלה, "הארי, בבקשה תן לי ללכת לדבר איתה, בבקשה! מבטיח שזה לא יקח המון זמן"

הארי הנהן וגלגל את עיניו ואז זאין הלך, הוא היה לבד בבית מלא באנשים גדולים ממנו ובעלי הרבה יותר ביטחון עצמי. אז הוא עשה את דרכו בקהל, לאט עושה את דרכו לשולחן השתייה.

I Sleep Naked - Larry.s // HebrewWhere stories live. Discover now