öncelikle küçücük bir şey:
bu son kez, yani 10. söyleyişi değil, iki sene sonra gitmeden önceki son söyleyişi dksjjd umarım anlatabilmişimdir lel
***
yattığım yatakta bir sağa ve bir sola dönmeye devam ediyordum. tuttuğum derin nefesimi verdikten sonra son kez döndüm ve bakışlarımı tavana kilitleyip uyumakla ilgili çabalarıma bir son verdim çünkü gerçekleşmiyordu.
alt dudağımı tekrardan dişlemeye başladım ve ayak parmaklarımı büzüştürdüm. dış kapıdan gelen tıkırtıyı duyduğumdaysa hızla ayağa kalktım.
gecenin karanlığı bütün kasvetiyle evi sarmalıyor, serin hav açık pencerelerden içeri girerek tatlı bir şekilde ürpermeme neden oluyordu. dış kapı açılıp da merdivenden görünür bir ışık süzüldüğünde cereyan yapan hava da saçımı uçuşturmuştu.
yataktan kalkıp hızlı adımlarla merdivenlerden indim ve ardından kapıyı yeni kapatan, karanlıkta pek göremesem de o olduğunu bildiğim michael'a sarıldım. soğuk teni, serin hava nedeniyle biraz daha soğumuş gibiydi sanki ama sıcak bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
"geç kaldın." deyince sırıttı ve bir cevap vermek yerine çenemi tutup bana kısa bir öpücük verdi. geri çekilecekti ki ceketinin yakasını sıkıca tutup uzaklaşmasını engelledim.
beni belimden kavrayıp iterek arkamda kalan mutfak tezgahına ilerletti ve kalçamın sertçe mermerle buluşmasını sağladı. öpüşü daha ıslak bir hal almıştı ama ikimiz de umursamıyorduk. o ceketini ve süveterini çıkarmak için geri çekildiğinde ben de alt dudağımı hafifçe ısırdım. "beni özlemişsin ama geç kaldın."
"kapa çeneni." sesi boğuk ve vahşi çıkmıştı, kendimi tekrar onun kollarında bulduğumda çıplak göğüslerimizin birleşmesine izin vermişti. kısa süre için beni tekrar öptü ve ardından bacaklarımı beline sarmamı sağladıktan sonra beni yukarı, odama tekrar çıkardı. yatırdı ve sonra yanıma uzandı.
elini saçlarıma soktu. "neden uyumadın?"
"uyuyamadım, meraklandım." michael ellerini saçımdan çekip sırtıma sardı. burnunu boynumun altına yerleştirdikten sonra minik bir öpücük bıraktı.
"meraklanma, ben gelirim."
***
yazmam gereken sadece 4 bölüm kaldı ve bu şey gittikçe bırakması zor hale geliyorrrrr
aslında bir sonraki bölüm final, diğerleri de epilogue olmalıydı ama siz daha güzel, hoj epiloglar hak ediyorsunuz o yüzden finali 3 parta böldüm ve güzel bir fikir bulabilirsem size epilogue da yazacağım.
seviliyorsunuz 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shut up luke + clemmings
Fiksi Penggemar"Sus demiştin. Ben de sustum." For you: @RookieQuenn © hoodwincliffings