b

449 52 25
                                    

"sorun ne luke?" ashton yemeğini karıştırarak homurdandı.

luke sadece başını sallamakla yetindi. cevap vermek istememişti sadece.

nerede olabilir ki?

iki gün boyunca neden ortadan kaybolmuş olabilir ki?

geçerli bir sebebi olmalı. belki annesi hastalanmıştır veya evvelki gece o kadar çok içmiştir ki hayatının en büyük akşamdan kalmalığını yaşıyordur.

eğer öyleyse ayıldıktan sonra taşaklarına güzel bir tekmeyi hak ediyor.

luke cevap vermeyince ashton omuz silkti ve yemeğine geri döndü.

belki ashton ona ne olduğunu biliyordur. ona söylemeliyim.

siktir et.

muhtemelen erkek arkadaşıma- ah daha doğrusu müstakbel ama henüz o onura erişememiş erkek arkadaşıma sahip çıkamadığım için benimle dalga geçer. daha sonra calum'la önümde yiyişmeye başlar.

ew.

ashton da en az benim kadar acınası. ikimiz de calum'un neden günde neredeyse 24 saat çalıştığını biliyoruz.

calum bir gey kulüpte striptizciydi ve luke, ashton ilk sevgilisinden ayrıldığında onu o kulübe götürdüğünde tanışmışlardı. ashton onun bir striptizci olmasını sorun etmiyordu ama luke ediyordu. gerçi o daha çok her gün farklı birine vermesine kızıyordu ama striptizci olması da bir sorundu tabii ki onun için.

luke mısır gevreğini kaşıkladı ama hepsini bitirmeden sofradan kalktı. tabakta kalan gevrekleri çöpe döktü ve kaseyi lavaboya koyup ıslattı. ardından koltuğa geçip televizyonu açtı.

her kanalda haber var. lanet olsun.

luke kanalları gezdi fakat izleyecek kayda değer bir şey bulamadı. bu yüzden rastgele bir yerde durdu ve başını geri atıp gözlerini kapattı.

shut up luke + clemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin