10.

1.1K 46 1
                                    

A könnyeimet nyeldesve ültem a pléden. Grey-ékkel mentünk le a strandra. Apa Mr. Grey-vel elmerülten beszélgetett az egyik napernyő alatt. Anya olvasott, Mrs. Greyt pedig Scott kente be naptejjel. A guta majdnem megütött, amikor Sophie kacéran Scott felé fordult és mézesmázos hangon megkérte, hogy kenje le a hátát. Mondanom sem kell, egy picurka bikini volt rajta, ami alig takart valamit rajta. Persze, nem volt mit szégyellnie, nagyon csinos volt. A férjét láthatóan nem zavarta, hogy egy idegen pasi kenegeti. Engem annál jobban. Majdnem hangosan felzokogtam. Miért járok én így mindig a férfiakkal? Jön valaki, aki sokkal jobb nálam, és elhappolja tőlem a szerelmemet?

Nem bírtam tovább, felpattantam és a víz felé vettem az irányt. Annyira fuldokoltam a haragtól és a féltékenységtől, hogy nem vettem észre, hogy egy labda közeledik felém. Mintha Scott a nevemet kiáltotta volna, de csak képzelgésnek tartottam. Hirtelen egy erős ütést éreztem a fejemen. Szükségem volt pár percre, hogy magamhoz térjek. Egy fiú szaladt oda hozzám és angolul kérdezte, hogy jól vagyok-e. 

- Kérlek, ne haragudj a labda miatt - mondta. Nagyon jóképű fiú volt. Egy kék térdnadrág volt csak rajta. Felső teste napbarnított, szeme vakítóan kék, haja barna. 

- Á, nem tesz semmit - mondtam zavartan, bár a fejem még sajgott. 

- Dominika jól vagy? - hallottam a hátam mögött Scott aggódó hangját. - Nem sérültél meg? 

- Jól vagyok, semmi bajom - válaszoltam hidegen és nem fordultam hátra. Gyűlöltem Scottot, mert bekente Sophie hátát és vele foglalkozott. 

- Örülök, hogy nem történt komoly bajod - mondta a jóképű idegen angolul. Mosolygott. - Mark O'Neill vagyok - nyújtotta felém a kezét.

- Dominika Polgár - mutatkoztam be én is, és elfogadtam a felém nyújtott kezet. 

- Nincs kedved hozzánk csatlakozni? Röplabdázunk - mutatott a társaság felé. 

- Sajnos nem tudok röplabdázni - mondta kissé szomorúan. 

- Nem baj. Azért nézni lehet a játékot - kacsintott széles vigyorral.

Bólintottam és mosolyogva követtem Markot. Bemutatott a többieknek, majd visszaállt játszani. Én leültem a nézők közé. Játék közben Mark többször felém mosolygott, vagy rám kacsintott, amitől jól eső bizsergés futott végig rajtam. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nem akartam a ribanchoz hozzá érni, de megkért, hogy kenjem be a hátát. Nem akartam udvariatlan lenni azzal, hogy visszautasítom, így kelletlenül bár, de megtettem. Tudtam, hogy Sophie-nak tetszem és a nagyon mini bikini is nekem szólt. Ám engem hidegen hagyott. Láttam, hogy Dominikának fáj az, hogy Sophie hátát kenem, még a keze is ökölbe szorult. Nyelte a könnyeit. Talán így kiábrándul belőlem, gondoltam, bár igazából nem vágytam erre. Figyeltem, amikor haragosan a víz felé ment. Láttam a feléje közeledő labdát. Lehajítottam a flakont és futni kezdtem felé, miközben a nevét kiáltottam, de elkéstem. A labda erősen fejbe vágta. Mire odaértem, a fiú már ott volt és Dominikán legeltette a szemét. Fájtak a lány hideg szavai, ahogy felém sem fordulva odavetette őket. De mit is vártam? Hogy a karjaimba ájul? 

Amikor elment az O'Neill gyerekkel, kezem ökölbe szorult. Emlékeztetnem kellett magamat arra, hogy mi a feladatom, hogy ki nekem Dominika és mit kell tennem. A fiú az egész játék alatt Dominikát nézte, akinek láthatóan tetszett ez a figyelem. Önuralomra volt szükségem ahhoz, hogy ne menjek oda a fiúhoz és ne verjem szét a vigyorgó pofáját. A birtoklási vágyam erős volt. Dominika az enyém! Ez dörömbölt a szívemben. Viszont az eszemre kellett hallgatnom. Az a legjobb védencem és az én számomra is, ha összejön valakivel. Bár fogalmam sem volt, hogy lennék képes randira furikázni Dominikát... 

A testőrWhere stories live. Discover now