A bárpultnál ültem és Dominikát figyeltem, ahogy a többi fiatal között táncolt. Szükségem lett volna egy italra, de nem ihattam. Szolgálatban voltam. Amikor megláttam védencemet kijönni a wc-ből, még a lélegzetem is elakadt. Dominika szédítően nézett ki! Az egyszerű gimnazista lány egyszerre nővé változott. Ahogy kicsit bukdácsolva lépkedett előttem a táncparkett felé, kedvem lett volna jól belemarkolni formás fenekébe. Erősen észben kellett tartanom két dolgot. Egy: ő a védencem, úgymond a munkám. Kettő: tizenhét éves, tehát még gyerek. Ennek ellenére nem bírtam levenni róla a szememet. Amikor a két tökfej megjelent a lányok körül, legszívesebben azonnal odamentem volna, és mind a kettőnek behúztam volna egyet. Annak biztosan, amelyik Dominika körül legyeskedett. De nem az volt a feladatom, hogy cirkuszt csináljak. Most nem bántam, hogy Domi figyelmét csak Balázs kötötte le. A fiú nem jelentett veszélyt, mert a barátnőjével volt elfoglalva. Tudtam, Dominikának nagyon fog fájni a ma este, de úgy gondoltam, jó lecke lesz a számára.
Amikor már két pohár koktélt lehajtott, tudtam, itt az idő, hogy közbe avatkozzak. Nem akartam egy részeg lányt haza vinni. Eddig még nem kellett hozzá érnem. Nem volt rá szükség. De most karon fogtam. Jól eső izgalom futott végig rajtam, amikor megérintettem. Nem szándékoztam erőszakoskodni, de eldöntöttem, hogy haza viszem.
Arra viszont nem számítottam, hogy zaklatottsága odáig fajul, hogy elől letépi a ruháját. Nem volt tisztában azzal, hogy milyen hatással van rám. Azt hiszem, ezzel én sem voltam teljesen tisztában. Csipkés melltartója, bőre illata elködösítették az agyamat. Éreztem, hogy remegnek az ujjaim, ahogy próbálom rá visszarángatni azt az átkozott kék ruhát. Aztán száját az enyémre tapasztotta. Nem lett volna szabad reagálnom rá, egyszerűen csak el kellett volna húzódnom, beindítani a kocsit, úgy tenni, mintha mi sem történt volna és haza menni. Annyira egyszerű, nem? Hát, nem. Nem volt az. Nem tudtam neki ellenállni. Magamhoz húztam édes kis testét, és nyelvemmel ajkait szétfeszítve megcsókoltam. Az adrenalinom az egekbe szökött, farkam keményen neki feszült a a farmeromhoz. Akartam Dominikát. A magamévá akartam tenni. Érezni akartam lüktető szemérmét kemény szerszámomon. Ezek a gondolatok észhez térítettek. Azonnal ellöktem magamtól a lányt még mielőtt annyira elveszítem volna a fejemet, hogy megteszem vele azt, amiről fantáziáltam. Dühös voltam magamra. Egy taknyos csitri így el tudja csavarni a fejemet!
A slusszkulcs után nyúltam és beindítottam az autót. Eldöntöttem, hogy a jövőben ez nem ismétlődhet meg. A munkát nem keverem össze a magánélettel.
ESTÁS LEYENDO
A testőr
RomancePolgár Dominika tizenhét éves. Egyetlen kívánsága van: szeretné az életét egyszerű tiniként élni. Ám ez a kívánsága hamar semmi válik, amikor dúsgazdag édesapja testőrt hozat mellé... Scott Daniels harmincéves veterán katona, aki testőrnek áll. Éde...