''Parmaklarının arasında bir sigara tutuyor,başını geriye atmış;yüzünde dünyanın en yorgun olmaya aday bir ifade,ve ne kadar nefes kesici olduğunun farkında değil''
Bölüm Şarkısı;# Deniz Tekin-La Vie En Rose (cover) #
Yukarıdaki gökayın papatyası ehehhee <3
**
Gizlem sabahleyin erkenden kalktığında hemen telefonuna baktı,ve sevgilisi mesaj atmıştı işte.''Günaydın canım''diye.''Günaydın sanada ''o da cevapladı tabii.Çünkü çok ta bağlanmak tabiki istemiyordu.
Balkona gidip tuvalinin başına oturmuş,bir şeyler çizmeye başlamıştı bile.Yanındaki su bardağına fırçasını daldırdığında saat 10:03 tü.Annesi kahvaltıya çağırdığında,banyoya gidip ellerini ve sonra yüzünü yıkadı.
''Annişim,ne kadar güzel kokuyor yoksa nutellalı krep mi yaptın! Oleeey !!''
''Bildin bebek ama misafirimiz var sanırım yakın arkadaşın''
Annesine şaşkınca baktıktan sonra tahmin edebiliyordu az buz.Tabiki prensiydi,o olmasa hayal kırıklığı kesinlikle olurdu.Yalan mıydı?
Aşağıya paytak paytak indiğinde,tahminlerinde kesinlikle yanılmamıştı gizlem.Dağınık saçları ve nefes kesici tişörtü gerçekten de onu etkilemişti.Hem buraya kadar neden gelmişti ki? Bilmiyordu,açıklamasına ne gerek vardı.Her zaman gönül ve evinin ardına kadar açık olacak diye sezdi.''Merhaba,şey nasılsın.Bugün okula diyorum ki birlikte mi gitsek oradan da kahve içmeye olur mu ?''kibar şekilde söylediğinde kadın,vurulmuştu sözlerine.Ne de olsa,sevgilisiydi.''Hah tabii de barışa da söz vermişim,özür dilerim.Onu arayayım da iptal edeyim''diyip kalktı ve telefonu aldı.
''Selam kaslı premsim,şey bugün buluşacaktık ya onu sonraya ertelesek olur mu ?''
''Olur canım,ne olacak tabide nedeni ney? Çok anlattığın adama mı kavuştun oha ve yine oha.''
''Evet de sevgilin nasıl?''
''Aynı ne olsun işte''
''Ay iyi,mutlu olun da''
Konuşmaları bittiğinde kaşları çatık ve öfkeden deliye dönmüş bir adam bırakmıştı farketmeden.Neden sinirlendi ki? Hah yoksa o kaslı premsi mi kıskandı? Yuhtu ona.Yakın ve çocukluğu olan adamı mı kıskanmıştı.
''Sen beni mi kıskandın? Hah yoksa yanılıyor muyum''
''Ya ne kıskanacağım seni''
''Hımm neden sinirlendin o zaman ''
''Mesaj geldi de ondan''
''Yalan söylememeyi denesen bence,nasıl olur.Bal gibi de beni kıskanıyorsun.''
''Tamam ulan,seni delicesine kıskanıyorum oldu mu ?''
''Oldu ''
Gülümsedi bu konuşmadan sonra bu adam hayatında var olduğunu düşündükçe allaha binlerce,yüzlerce şükür etti.Sonra yanına gidip sarıldı korkakça,adamın iri kolları kolayca sarmaladı.Sonra adam alnını kadının alnına getirip ''seni seviyorum papatyam,sen olmadan ölmeyeceğimi iyi kazı kafana olur mu ?''dedi.Kadının kalbini bir kere daha kazanmıştı,farketmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güze Boyanmak
RomanceUmudu pas kir içinde olan bir kadın, Ve sebeplice giden bir adam.. Ne olacaktı sonrasında? ** |Yayımlanma Tarihi: 23.08.2016|