|12|

34 2 0
                                    

''Kafamda, senden başka hiçbir şey yok. Senden böyle uzakta olup gebermemek, Büyük marifet. Seni, ölesiye seviyorum. [Nâzım Hikmet]''

Bölüm Şarkısı; # Emeli Sandé - Read All About It (pt III) #

**

Üniversite sıralarında tek başıma oturmak,beni yalnızlaştırıyordu.Yoktu yanımda,sakallı yanağını öpemedim.Dün akşamdan beridir özlemiştim..

Barışların yanına gidiyordum şimdi,teneffüsteydik.Kantine geldiğimde bizimkiler orada oturuyordu.Yanlarına gittim,ve sandalyeye oturuverdim.

''Güzellik nasılsın? ''

''İyiyim canım? Siz nasılsınız?''

''İyiyiz biz..''

Barış,canıydı..Liseden beridir tanışıyordular,kardeşi gibiydi.Barış içinde aynısı söz konusuydu .Sara ve Lilayla da öyle onlarda canı,cananıydı.

''Barış ya,ben çok yalnız hissediyorum kendimi.Dün akşamdan beri,iyi olmadığını düşünüyorum.. Çünkü ne telefonlarımı açıyor ne de bana cevap yazmıyor.Eminim bir şey oldu barış.''

''Yavrum,işleri vardır.Alelacele davranma,bir bildiği vardır..''

''Ama ya,endişelenmeden olmuyor ki?''

''Aşıksın kızım sen bu adama,fena halde..Gazan mübarek olsun..''

''Olsun bakalım..''

Kahvelerimizi yudumluyorken,telefonuma bakıyordum yan yan..Çünkü mesaj gelir diye,bir umut.Sonra onu gördüm seri hareketlerle yanıma ulaşıp,dudağımdan uzun bir öpücük aldı.Yakıcı ama güzel bir öpücük..

''Nerdesin? Telefonlarıma bakmıyorsun,iyisin değil mi? ''

''Otur konuşalım..Barış bize izin verseniz? ''

''Tamam ,biz başka masaya geçelim..''

''Papatyam,özür dilerim.Seni meraklandırdığım için ama annemin mezarına gittim.. Ağladığımı sen görmeyesin diye sana mesaj atamadım..Gerçekten üzgünüm.. ''

''Adam,seni merak ettim..Ama mesaj atsaydın bana,bende seninle ağlardım.. Çünkü biziz,biz.Kavrayamamışsın,ayrı kalmamız gerekiyor.. ''

''İyi git,bi mesaj atmadım diye mi? ''

''Hayır,hayır..Sen beni benimseyemedin adam o yüzden..Ama seni çok sevdiğimi unutma olur mu? ''

''Unutur muyum ? '' diyip gözyaşı tanesi elime düştü.''Ağlama adam,kıyamam sana.Senin annen benim annemdir anlıyor musun? Ölmedi aslında onlar,içimizde yaşıyorlar..Sakın ağlama..''

''Gitme benden,yalvarırım..Sen beni çok mutlu ediyorsun,lütfen..''

''Bilmiyorum,düşün neler hissettiğimi? Empati yap..Ben bir anda ortalıktan kayboldum mesela sen delirmezmisin ha?''

''Özür dilerim,kalben..''

''Kabul ettim,bir seferlik..Sana kıyamadığımdan..''

''Papatyam''diye sarıldı bana..Sanki dünyanın en mutlu insanıydım adeta,göklere uçmuştum..Güzel adamıma kıyamadım,o gün.Çünkü bugün ailemle buluşacaklardı,güzel buluşma olacaktı eminim..

''Bu akşam ailemle buluşacaksın sevgilim,var mı heyecan? ''

''Tabiki hayatım,hem de çok..''

''Seni seviyorum''dedim ve sonra dünyanın en güzel öpüşünü aldım,havalarda bir yerdeydim.Güzel anlardan bir tanesiydi,yani okulda öpüşme değil tabiki..Aslında pek te umrumda değil..Onu seviyordum,ve onundum.

Güze BoyanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin