''Özlemler son bulmuş,hüzünlü tebessümler çicek açmıştı''
Bölüm Şarkısı ; # Ne güzel güldün-Pinhani #
**
Gizlem,gelen kargoya bakıyordu.Kaç ay önce bu kitapları istiyordu,ve koca adamı almıştı.Ama affetse miydi onu bilmiyordu.
Balkona çıkıp tuvalinin başına geçti,ve koca adamı resmetmeye başladı.En beğendiği yerse sakallarının sakladığı gamzeydi.Gamze hastalıktır derler de,gizlem'e göre sanattı.İçeri girdiğinde mutfağa indi.Ve annesi dün yapmış olduğu kurabiyelerden yiyiyordu.Gülümseyerek geldi annesinin yanına.
''Annişim,gece gece ne yapıyorsun?Kilo alacaksın,yeme''
''Depresyondayım kuzuşuum''
''Yine ne depresyonu anne?''
''Komşular dedi ki bana,çok kilo almışsın''
''Annişşim,onların dediklerine bakmasana sen.Cillop gibi karısın valla.''
''Ay şimdi bilemedim''
''Komşular işte.Ağzıları torba değilki de büzesin''
Annesi muftaktan çıktığında,buzdolabından portakal suyunu çıkarıp içti.Sonra yatağına gitti,ve uzandı.Uyumuştu bile.
**
Güneşin yakıcı sıcaklığı,Gizlem'in gözlerine değdiğinde ovalamıştı.Sonra aynaya baktığında güzeldi,ve dupduruydu.Çekici fiziği,ve adamların aklını başını alacak kadar güzeldi.Gülümsedi,ve bugün parti vardı.
Banyoya girecekken telefonu çaldı,baktığı kişiyse onu yarı yolda bırakan ilk aşkıydı sözde.Mafvetmişti o güzelim hayatını.Bir bakıma yakışıklıydı,hemde çok.Ama Gökay,daha olgun ve erkeksiydi.
''Merhaba Gizlem''
''Merhaba,ne için aradın''
''Ne için aradım hım,meraklısın.Seni özledim''
''Özlesen de geçerli değil''
''Geçerli değil?''
''Öyle,sevgilim var haluk''
''Sevgilin gökay mı ?''
''Evet''
''Seviyor musun onu ? ''
''Aşığım hatta''
''Hatalarım var ama başkasıyla dayanamam.Lütfen görüşelim''
''Hayır hem kapatmam lazım ''
''Sen benim güzelimdin''
''Artık değilim''
Kadın,telefonu kapattı ama içi hiçte rahat değildi.Banyoya girdiğinde tokayı çekti,ve toka yere düşmüştü.Aldığında gülümsedi,ve duşa girdi.
Bornozuna sarındığında içeri geçip partiye hazırlanması gerekirdi.Üzerine siyah etek,ve beyaz gömleği giydi.Tasmasını da taktığında elini beğendim işaretini yaptı.Ve düzleştiriciyi açtı,saçlarını düzleştirmeye başladıktan sonrakiyse,parfümdü.Papatya özlü parfümünü sıktı.Sonra telefonundan barışı aramış,barışta hemen cevap vermişti.
''Selam,canım''
''Selam kaslı premsim''
''Bugün parti varya,bar kafede hani.Beni alıp öyle gitsek olur mu ?''
''Olur,5 dakika sonra seni alırız güzellik''
''Tamam kaslı premsim''
Annesine bağırdığında saat 19:34 tü.Ve hemen ardındaki kapıyı açıp,formantodaki ayakkabıları giydi.Kapattı kapıyı,içine derin bir nefes çekti.Sokağın başında onu gördüğünde gülümsedi kardeşine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güze Boyanmak
RomansaUmudu pas kir içinde olan bir kadın, Ve sebeplice giden bir adam.. Ne olacaktı sonrasında? ** |Yayımlanma Tarihi: 23.08.2016|