''Şimdi sendeyim,seninleyim.Seni yaşıyorum.Beni bana bırakma.[Ümit Yaşar Oğuzcan] ''
Bölüm Şarkısı; # Pera-En güzel mevsimim #
**
Balkona çıktım,ve elimdeki ıhlamuru içtim.Güzel istanbula bakmaya başladım,gerçekten olağanüstü krokisi vardı buradan bakınca.Şarkılara da konu olmuş bir şehirden ne beklenir ki? Sevmek ne kelime,aşıktım ben bu şehire.
Telefonumdan pera'nın o nacizane sesini hissettim.Güzel adam arıyordu,özlemiştim.Zaten yarın buluşacaktık ama şimdi bile olsa,giderdim.
''Gizlem,sokağının yakınına çıkarmısın? Lütfen önemli bir şey demem lazım.''
''Geliyorum.''
Pijamalarımı değiştirmeden,saçlarımı düzenleyip çıktım.Adam kötüydü,ve ben süslenerek mi gidecektim?
Sokağın başına koşup geldiğimde adam kapşonunu takmış,beni bekliyordu.Noluyordu ki?
''Noluyor sevgilim,neden derbeder halin var?''
''Halukla konuştum.Seni bana anlattı anlıyor musun? Dedi ki güzel saçları,ve güzel gülüşü var.Bu adamı öldüremez miydim? Tabiki seve seve ama sen benimsin.Başka adamların sana bakmasından hiç hoşnut değilim hem de senin eskinse.''
''Ben seninle büyüdüm anlayamıyor musun? Boş konuşuyor işte,senin gibi nağmeler üretmez o,yada senin kadar romantik olamaz.İster gidersin,istersende sana kalmış bir şey.
''Biliyorum ama eskin söylüyor ya,çıldırıyorum sinirden.Ayrıldınız bitti işte,neden seni unutamıyor ha?''
''Bitti,benim için.İnanmıyorsan veya da güvenmiyorsa gidersin oldu mu? O adi yüzünden ayrılacak mıyız?''
''Gidiyorum,bir daha görüşmeyelim olur mu? Ben artıklarla yapamam tamam mı? Sen de o adamın artığısın.''
''Ne diyorsun sen? Gökay,böyle bir adam değildin sen.Git sadece,artık olarak görüyormuşsun ya.Sakın konuşma,sakın.''
''Değildim,sen yaptın beni öyle.Aşkımdan gene ölürüm sana gelmem anladın mı?''
''Bence büyük konuşma.''
Arkamı dönüp gittim,anahtarımı yere düşürdüğümde kaldırım taşına oturup ne kadar ağladığımı ben bile bilmiyordum.
Sonra kapıyı açıp içeri girdim,annem türk kahvesini yudumluyordu.Ama ben hala ağlıyordum,sessizce ama.
''Anne,çok canım yanıyor..Beni üzdü,beni kırıyor anne.Nasıl unutacağım peki? Çaresi yok mu?''
''Kızım,aşkın çaresi yok.İlacı falan da yok.. Ağlama yavrum,ağlama..''
''Anne,bana artıksın dedi.Yani bu ne demek oluyor? Halukla çıkmıştım ya hani? Haluk beni kendi gözünden anlatmış,o da kıskanmış ama çok özlüyorum.''
''Özlersin ama kavuşursunuz merak etme.''
''Bilmiyorum,o kavuşmak istese de ben kavuşamam.''
''Ağır gelmiştir kuzum o laf.Kadın olduğunu unutmuş herhalde.''
Kapıyı yumruklanarak çalınıyordu.Gözlerimi yumdum,ve gelen bağırışları duyuyordum.Annem ona bağırıyordu.Ama ayağa kalkıp laf söyleme vaktim gelmişti..
''Gökay,git.İstemiyorum seni de,o verdiğin kalbini de tamam mı? Bir insan,sevdiği kadına artık der mi? Kırıldı papatyan,kırıldım.Kalbimden git ama gidemezsin.Atmamın oluru bile yok ama savaşacağım seni unutmak için.Derler ya,için yana yana unutursun.Acısın,umrumda değil artık ben senin olmaktan çıktım anladın değil mi? Lütfen git,lütfen.''
Gidecektim ki elimi kavradı ve sarıldı.Geri çekilmek istedim,bunu canı gönülden istedim ama güçlü kolları ayrılmama izin vermedi.
''Özür dilerim,artık değilsin papatya.Benim güzel papatyamsın.. ''
''Affedemem,anlıyor musun? Gururuma haksızlık yapamam.Doğrusun,ben artığım.Ama ben çok yoruldum,yordun.Yok telefonlarıma çıkmıyorsun,yok bana artık dedin.Ben yoruldum,böyle sevgi olamaz..''
''Haklısın...''
Sonra o gitti bende şarap bardağımı ve şarabımı alıp barışı ve diğerlerini aradım.Bi nevi sohbet tadında akşam yaşayacaktık.
''Barış,bugün bize gelseniz.Lila ve saralar da gelse olur mu canım?''
''Olur da senin sesin iyi değil gibi bi'tanem.Noldu canım,yoksa o adam mı üzdü? Sen iste ona dalarım,samimiyim.''
''Evet ya,iyi değilim.Evet o adamla ilgili de akşam anlatırım siz gelin de önce.Özledim sizleri.''
''Tamam yavrum,whatsapptan atarım onlara da.Görüşürüz..''
Balkonun ılık meltemini hissediyordum.Ben haklıydım ve adım gizlem ise yeni hayatımı oluşturup yaşayacağım,yemin ederim..
Akşama giriş yaptığımızı anladığımda pijamalarımdan kurtulup pantalon ve tişört ikilisini giydim,ne süslenmeye ne de makyaj yapacak halim vardı.
Kapı çaldı ve aşağı indim.Ve barışlar,ellerinde sanırsam çikolata getirmişlerdi.. Canlardı,dost ve herşeylerdi.
''Canlar ne zahmet ettiniz varya,sizi seviyorum çok.''
''Bizde seni yavrum.''diyip sarıldılar.Balkona doğru geçtiğimizde ay bize gülüyordu,bende elimi aya ulaşırmışçasına elimi koydum.
''Bi'tanem o adam sana ne yaptı? Seni üzmesine dayanamam.''
''Bana artık dedi.Canım yanıyor,hem de fena.''
''Ne diyorsun be? Dövelim mi barış? Nazar değdirdik,iyi mi?''
''Vallahi dövelim lila.''
''Bende varım.''
''Ooo saracım,o telefonu bırakabildin sonunda şükür.''
''Yaa barış,sevgilimle buluşma ayarlıyorduk ta,siz devam edin..''
''Vay be,kız üst değiştirir gibi erkek değiştiriyor be,vay canına..''
Gülüştük..Güzel bir geceydi,gerçekten.Herkes yerinden kalktığında dudaklarımda kocaman gülümseme peyda olmuştu.Çok anlamlı geceydi,ve şimdi aya kadeh kaldırıyordum.Teşekkür etmek için,bize eşlik ettiği için..
Barışları gönderdikten sonra vişneli ve çikolatalı sigaralardan bir tanesi alıp içmeye başladım.Şarapla iyi giderdi,onun içindi.Asla sigara kullanmazdım,ara bir yada ayda bir falan..
Hep arıyordu,ben kapatıyordum.Sesini ve kokusunu işittirsem ki bu hiç iyi olmazdı.. Böyle daha iyiydi,ruhum köreliyordu o apayrıydı ama onu görünce canlanacağımı da biliyordum.Artık resim yapmıyordum,bırakmak değilde ara vermek gibiydi.. Bu adam beni öldürürdü,cidden..
Sussuzdum sanki,o suydu ben ise toprak idim..
**
Herkese selamlar! Nasılsınız? Bense yoğunum..Yok defter tamamla,yok sözlülere çalış..Ya filme bile gidemiyorum.. Ağlıyorum...
Bu bölüm ithaf etmek istediğim insanlar var,şöyle diyeyim pek değerli onlar.. Koca yürekli onlar ha.
Bölüm öğretmenlerime ve yakın olduklarıma gelsin..
İyiki onlarla tanışmışım..
Teşekkürler benimle olacağınız için..
Canımsınız,hepiniz..Tüm hocalarımı da seviyorum tabi,onlarda iyiki var <3 (Ama bölüm hocalarımı daha fazla ehehe)
Bir dahaki bölüm ile hoşçakalınız...
Sevgiyle ve saygı ile..
**
|Ve bana ulaşabileceğiniz sosyal medyalar|
Facebook : Gizem Bağlarbaşı
İnstragram: gbxxzz
Snapchat: gabrielaissad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güze Boyanmak
RomanceUmudu pas kir içinde olan bir kadın, Ve sebeplice giden bir adam.. Ne olacaktı sonrasında? ** |Yayımlanma Tarihi: 23.08.2016|