|15|

38 2 0
                                    

''Maviydi benim sevdam, Yüreğime sığamadı, gökyüzünü boyadı.''

Bölüm Şarkısı; # Zeki Müren-Gitme Sana Muhtacım #

**

Evinin bahçesine geldiğimizde,yüzümdeki o aptal sırıtmalardan geçilmiyordu.Ve gizli çekiyordu beni,sevdiğim ve her hücresine aşık olduğum adam..

''Gizlem,güzelim.Beni az dinle..''

''Dinliyorum..Ama surat ifadeni gördükçe sinir oluyorum..''

''Güzelim,benim kardeşim çok hasta...Kazadan sonra oluşan hastalık çıktı,bu yüzden de yurt dışına gitmemiz gerekiyor..Kendine çok iyi bak olur mu?''

''Ne zaman geleceksin? ''

''Bilmem,1 yıl olur veya da daha fazla..''

Ağlamaya başladım,sonra eli ile gözümdeki yaşı sildi..Onu suçlayamazdım ki,suçlasam bile ne içindi..

''Bende geleyim,olmaz mı? Ben sensiz çıldırırım,olmaz..''

''Güzelim,alışmak zorundasın..Yokluğum ağır gelecek ama sana kazağımı bırakacağım..''

''Kazağın sence işe yarar mı özlememe?''

''Yaramaz ama..Güzelim senden binlerce kez özür diliyorum,ama kardeşimin hastalığı ilerlemiş...''

''Nereye gideceksin?''

''Amerika..''

''Hmm.İyi hoş,kardeşine de geçmiş olsun..Gideyim ben..'' diyince sarıldı bana,yüzümün her mısrasını öptü,kokladı..Kardeşi gelince ayağa kalktım,tokalaşmak için ama ki,o elini bile uzatmadı..Bende bir şey diyemedim..Sonra çıkışa doğru yönlendirdim adımlarımı..

Ayakkabılarımı giyip,sokağın başına çıkmıştım..Taksi önümde durduğunda çabucak bindim ve evin adresini tarif etmeye başladım..

Ağlıyordum,bu aralar ne de sulu göz olmuştum..Ne zaman kavuşsak,bir şeyler oluyor mesafelere kalıyorduk.Şimdide öyleydi ama seviyorum,ölesine hem de..

Anahtarımı deliğe soktum,ve içeri adımımı attım..Ve annem,taze fasulyeleri ayıklıyordu,ah benim güzel annem..

Annelerinizin kıymetini bilin,çünkü sizi 9 ay karnında bekletip ve o sızıları çekiyordu..Ona iyi bakın,yani sevgi değer annelerimize..

''Annneeee,ben geldim.''

''Hoşgeldin yavrum da bu suratının hali ne?''

''Gökayla tam olduk derken beni yarı yolda bırakması..Haklı sebepleri de var,ben dedim hani bende geleyim...Ama kabul etmedi,1-2 yıl daha sabrederiz.. ''

''Kızım,iyiki gitmemişsin..Orada kadın başına ne yapardın?''

''Anne,kadın olmak suç mu? Çalışırsın,emeğinin karşılığını da alırsın.. Ben kendimi ezdirmem kimseye...''

''Ezdirmezsin ama kaşla göz arası ezerler,didik didik ederler seni..Ben kaldıramam canım kızım..''

''Haklı söze ne denilir ki annem..Sensiz olamam ben,iyiki benim annemsin..''

''İyiki benim kızımsın,kuzum..''

Anne sözü dinlemek iyidir,hep annenizin sözünü dinleyin..Yaptığım gibi,yapacağım gibi..

Turgut uyarın kitabını almıştım geçenlerde,okumaya ve çizmeye başladım.. Kitap okumak,aşktı ve büyülü dünyalara adım atmaktı..

Fosforlu kalemle altını çizdiğim yerleri fotoğraf çekmiştim,snapchat'e koymaya uğraşadururken barış arıyordu beni.. Nedendi ki?

''Selam kuzum,bugün meyhane gidelim diyorum ha? Ne dersin? İçini dökersin biraz,rahatlarsın..''

''Selam da bilmiyorum ki gelsem mi gelmesem mi? ''

''Gel ya,sadece ben ve sen..''

''Lilalar yok mu barış?''

''Yok yavrum,annesinde kalacakmış..Etiler'de..''

''Hmm,tamam..Geliyorum..''

Pantalonumu ve sweattişörtümü ütüledim,ve maşayı prize taktım.. Barış'ın kardeşliği ele sığmazdı...

Seviyordum,ve daima seveceğim.. Canımdı,ikizimdi o..

Saçlarımı maşalarken aynaya baktım,çökmüş yüzüme..Pudrayla kapatsam sanki içimdeki kırıkları kapabilecek miydim? Makyajsız değilde diyorlar ya,şimdilerde no makeup şeysi çıkardılar ya.. Ondan yapacaktım,barışı da daha fazla üzmek istemiyordum,istemiyordum..

Bizim mahallemizdeki,küçük sımsıcak olan meyhaneye attım adımlarımı.. Barış orada içiyordu,ama sanki dalgındı..Gittim yanına,öptüm yanağını.. Karşısındaki iskemleye oturuverdim,plakta da çalan zeki mürendi.. Ne güzel söylüyor idi,ne de anlamlı..

''Gitme sana muhtacım

Gözümde nursun başımda tacın muhtacım

Beni öldür öyle git

Yaşamak için senin sevgine muhtacım

Muhtacım gözlerine

Muhtacım sözlerine

Uzattım ellerimi

Muhtacım ellerine gitme ''

Ona muhtaçtım ben,sanki bir bebek gibi.. Hani bir bebeğin annesine muhtaç olduğu gibi.. Benimde o ruha ve kalbine ihtiyacım vardı..

''Kadehimizi kime kaldırıyoruz güzelim? ''

''Bizi çok üzenlere..'' kadehlerimizi tokuşturduk...Biliyordum lila da onu üzmüştü,kırmıştı..Ama ki onların kavuşma şansı çok yüksekti ama bizim ise yitikti.. 1 yıl benim için asırdı,yüzyıldı sanki..

Zeki Müren'in sesini ve rakının dibini görmüştük..Güzeldi,dert dinledim..Ağladık,güldük..Barışım,hiç üzülmesindi..

Kaç rakı bitirdik? Hatırlayamıyordum,kafam çok yerindeydi ya,neyse..

**

Merhaba,nasılsınız! İyi geceler diliyorum,herkese..

Bu bölüm ithaf vaktidir..! Bütün arkadaşlarıma ve Merve Akıncıya.. Ve bölüm öğretmenlerime..

Koca yürekli bunlar ha?

Merve nin imzasını kaçırmayın.Sonra pişman olursunuz..! <3

14:00'da.. !

Aşkımsınız siz!

Bölüm öğretmenlerimin koca yürekli oluşundan ve iyi kalpli oluşundan öperim be..

İyiki benimlesiniz! İyiki sizin o mis gibi kalbinizle tanışmışım..

Benim için lutüfsunuz.. !

Güze BoyanmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin