Multimedianın konuyla hiçbir alakası yok sadece üst sınıflar hep aklıma bunu getiriyor.Deep bir konu söyleyeceklerimi dikkate alın!
Öncelikle 10.sınıflardan uzak durun 11.lerden kaçın falan demeyeceğim.Çünkü birçoğumuzun istediği cevaplar böyle değil.
Üst sınıflar normal bir grup insandır.Tek farkları sizden birkaç sene üstte olmalarıdır ve inanın bana bu onları canavar yapmaz.Ama ve lakin herkes bir değil.O yüzden bugünkü konumuz üst sınıflar ile ilişkiler.
Evet şimdi,
ilk olarak dokuzuncu sınıflar için 10,11 ve 12. sınıflar ile ilişkilerini konuşalım.
9.Sınıflar ve 10.Sınıflar:
10.sınıflar bir senedir okulla ilgili az çok bilgi sahibi olmuş çok değilse de genel olarak herkesle merhaba merhabası olan kişilerdir.Onlar bir önceki seneden dokuz olmak ile ilgili deneyim sahibi oldukları için öncelikle birkaç ay hatta belki tüm yıl boyu size "Yamuk yaparsan yamulturum seni yiğenim" gibi davranmaya çalışacak.
Boş bunlar dostum,geçin bunları!
Size laf bile atamazlar.Tabii suyunu çıkarmadığınız sürece gençler.Her şeyin bir sınırı var değil mi,yiğenim?
Ama onun dışında büyük ihtimalle onuncu sınıftan çoğu kişiyle tanışırsınız ve sohbetiniz olur.Onuncu sınıflar size şefkat gösterir,halinizden anlar,arka çıkamaz belki ama aralarına bir şekilde katarlar.
Eğer onlardan birine karşı arkadaşlıktan farklı olarak duygusal açıdan bir şeyler hissederseniz;oraya sonra geleceğiz.
9.Sınıflar ve 11.Sınıflar:
Hi dudies,okulumuza hoş geldiniz!Ben okulun sahibiyim,has adamım aklınızı alırım.Gibi düşnebilirsiniz on birinci sınıfları.Fasa fiso.Bu insanlar da insanlar.
On birinci sınıf ve dokuzuncu sınıf kavramları ateş ve barut gibidir aslında.Genellikle okula yeni gelmiş her şeye "Pardon,teşekkürler,olur,peki" diyen tiplerin "QUARDEŞİM CUMA ÇIKIŞTA KONSERE GİDİYORUZ ŞU BİLETLERİ YAYALIM",diyen insanlarla arkadaşlık kurması böyle çok kutsal bir olay haline getirilir.
Tamam belki de biraz öyle,ama çok yanlış bir düşünce.
Bu arkadaşlar genellikle yeni gelen alt sınıflardan çetelerine katabilecekleri bir iki tip,küçük işlerde yardım edebilecek havariler ararlar.On birler eski topraktır.On birinci sınıf size okulun sahibiymişsiniz gibi hissettirir.
NO!
Dokuzuncu sınıfsanız okulda ilk yılınız buhranlı,inişli çıkışlı ve sıradışı geçer.
Ve arada bunları güzelleştirecek birkaç insana pek tabii ihtiyaç duyarsınız.
Fakat bir on bir,sizi hem batırabilir hem de yüceltebilir.
On birinci sınıflar gerçekten saygı duyulan kişilerdir.Çünkü hem okuldaki herkesi tanırlar,hem de onlarla tek kelime konuşmasanız bile siz de onları tanırsınız.Dokuz ve on bir yanyana olduğunda herkes sizin kafa dengi ve muhtemel bir dost olduğunuzu hayal eder ya da son derece uyuz ve kıl bir tip olduğunuzu düşünür.
Dediğim gibi bu takıldığınız kişilerin huylarına göre değişiyor.Yani sizinle konuşmadan sizin hakkınızda direkt karar verirler.
Ama on birinci sınıflar da sizler gibi dokuzuncu sınıf oldu.
Sizi anlarlar.
Arka çıkarlar.
Korurlar.
Bağlanırlar.
9.Sınıflar ve 12.Sınıflar:
İşler değişiyor.Bu DeepWeb'de Marianas web'e kadar inmiş olmak gibi bir şeydir.Yani aslında çok rastlanmaz,imkansız denebilir.Ama arada kimsenin bilmediği görmediği dostluklar kurulabilir.
Bu ilişkiler menfaat için oluyor olabilir.Bu konuda dikkatli olun azizim.Çünkü bir 12.sınıf olarak gözlemlediklerimize göre:
Bir 12.sınıf'ın arkadaşlık kurduğu tipler
Ortamların efendisi
Fiziği güzel kız
Güzel ama gerizekalı kız
Okul takımında oyunkurucu olan erkek
İngilizce öğretmeni
Müdür Yardımcısı
Yani sinyalinizde on ikinci sınıf varsa dikkatli olun.
Bu çok ciddi.
Aslında onlar da normal insanlar ama biraz sorgulayın:
Önünde iki büyük ve ürkütücü sınav var ve sen bir dokuzuncu sınıfla takılıp çene çalıyorsun.
Tam olarak bir yorum yapamıyoruz.
Ama yine de anı yaşayın.
Fakat her şeyin üzerine siz en iyisi kendi yaşıtlarınızla takılın.Ortamı şimdiden kurun bütün dokuzuncu sınıflarla konuşun ileriki yıllar eğlenceli,dolu dolu olsun.
Eğlenin,gülün,sevin,takılın,flört edin,chatleşin,istediğiniz her şeyi istediğiniz gibi yapın
Yeter ki yapın.
Sizi seviyoruz,kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri
Kurgu OlmayanMerhaba,Wattpad üzerindeki en bilgilendirici ve işine yarayacak tavsiyelerin olduğu kitaba hoşgeldin.Bu kitabı tamamen senin yönlendirmelerine göre yazıyorum!Senin de bu kitapta bir sayfan olsun istiyorsan bana sadece bir mesaj uzaktasın!