Son günlerde buraya aynen bu şekilde birkaç sefer daha gelip bir bölüm yazmayı ve duygularınızı paylaşmayı istedim.Hatta böyle uzun uzun sayfalarca yazı yazdım ve sonra saçmalık olduğunu düşündüm.Ama şuan sanırım hepimizin buna ihtiyacı var.İster liseye geçiyor olun ister lisede okuyor olun ister mezun olmuş keyifle bu kitabı karıştırıyor olun,size söylemek istediğim minik bir şey mevcut.
Sizi seviyorum!
Sizleri iyi tanımıyor olabilirim,iç dünyanızı,ilişkilerinizi,olaylara bakış açınızı ve verdiğiniz tepkileri,sevdiğiniz rengi,makarnayı nasıl yediğinizi ya da geçen yaz ne yaptığınızı bilmiyor olabilirim.Ama sizi seviyorum.
Hayal ettiğim şu yazıyı sanırım sonunda yazıyorum.
Öncelikle sizleri yalnız ve merakta bıraktığım zamanlar için üzgünüm.
İş güç okul ve bir sürü başka bahanem var fakat bunlarla kafa şişirmeceye bir son veriyorum.
Şuandan itibaren aldığım bu çok radikal kararla okullar açılana ve siz iyi hissedene kadar her şey hakkında yazacağım.Artık sadece lise tavsiyelerine bağlı kalmayacağız.Konseptte bir değişiklik olması söz konusu değil ama bu kitapta artık görmek istediğiniz ve bir türlü göremediğiniz şeyler olacak.Görmekten sıkıldıklarımızsa kapı dışarı!
Bu yıl klişelere son veriyoruz.
Bu yıl tamamen birlikte eğleniyor,gülüyor,ağlıyor ve mutlu oluyoruz.
Bu bölüm kısa bir çağrıydı.
Artık kitapla kimse ilgilenmese de bölümler azınlığın isteğine göre olsa da fikir çatışmaları çıksa ve okunmalar 0 olsa da sık sık yazacak ve okuyacağız.
Mesaj kutusu her zaman sizin fikirlerinize ve sorunlarınıza çare olmak için bekleyecek.
Eski defterleri kapatıp,laftan uzak gerçeğe yakın bir okuma ve yazma dönemine sizi davet ediyorum.
Sizleri çok çok öpüyorum.
Kendinize dikkat edin.
DİRİLİYORUZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Tavsiyeleri
Kurgu OlmayanMerhaba,Wattpad üzerindeki en bilgilendirici ve işine yarayacak tavsiyelerin olduğu kitaba hoşgeldin.Bu kitabı tamamen senin yönlendirmelerine göre yazıyorum!Senin de bu kitapta bir sayfan olsun istiyorsan bana sadece bir mesaj uzaktasın!