Huncwoci w innym świecie#14

186 18 0
                                    

-Kikuś... Wstajemy! Jest 4:20! Idziemy!- Obudził dziewczynę Elladan.
-Ja cię zaraz zabiję!- wrzasnęła dziewczyna rzucając w niego poduszką.
-O 5:00 wyruszamy więc przyszedłem cię obudzić.- oznajmił chłopak.
-Czemu do cholery jasnej my wyruszamy dwa dni przed Frodem?- zapytała Kika ze złością zakładając swoją piracką koszule.
Elladan zaśmiał się i odpowiedział:
-Nie było cię na naradzie wczoraj. My na początku idziemy do Lorien. Tam zostaniemy jakieś trzy dni i pójdziemy do Rohanu, później nasza trasa skręci na prawo od Mrocznej Puszczy i udamy się do Orthangu- do Sarumana Białego.- wyjaśnił brunet.
Kika chwilę zastanawiała się i w końcu wypaliła:
-Przecierz to bez sensu! Po co skręcać do Lorien, kiedy możemy od razu przekroczyć rzekę Anduinę i dotrzeć trzy dni wcześniej do Rohanu.
Elladan ponownie się zaśmiał i odpowiedział:
-Też tak myślałem do czasu kiedy dowiedziałem się, że most o którym zapewne myślałaś jest zajęty przez Orków. Przepłynąć nie możemy, bo rzeka wezbrała i nurt jest zbyt mocny.
Kika spojrzała na niego jak na idiotę i powiedziała:
-Jestem Kika Sparrow.... Rozumiesz?
Elladan zaśmiał się i powiedział:
-Dobra, Kika naszykowana jesteś?
-No, mój plecak jest w szafie. Możesz go wziąć i zanieść na dół.- powiedziała uśmiechając się słodko i wstała z łóżka
Elladan przewrócił oczami i posłusznie zaniósł torbę Kiki na dół.
Punktualnie o 5:00 Kika, Elladan, Elrohil, Syriusz, James, Remus, Rose, Natalie, Michael, Jeff, drugi Jeff, Ben, Toby, Masky i Ciel stali w szeregu przed Elrondem.
-Tak więc... Życzę szczęścia. Jak nazwaliście waszą drużynę?- zapytał pan Rivendel.
-Yyyyy... Proxy the Killer!- wypaliła Kika na poczekaniu.
Elrond uśmiechnął się i kazał im iść. Cały szereg odwrócił się w lewo i udali się do Lohrien.
-Do Lohrien w prawo, czy w lewo?- zapytała szeptem Kika Elladana na rozstaju dróg.
Chłopak uśmiechnął się i odszeptał:
-W prawo.
Tak zaczęła się wędrówka drużyny Proxy the Killer.
******************************
Daruje sobie gadkę początkową, i powiem, że następny rozdział za około trzy dni. No może dwa jak się wyrobie.
Do nexta!

Huncwoci W Innym ŚwiecieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz