- No więc, Anabel - zaczoł Gajos. 5 minut wcześniej wezwał mnie do siebie. Teraz staliśmy tam ja Dylan i Liam. - Wasze pierwsze zadanie to zniszczenie obozu Herosów.
- Będzie zabawa ( ͡° ͜ʖ ͡°) - powiedział Liam.
- No - zawturował mu Dylan także z ( ͡° ͜ʖ ͡°) na twarzy.
- Co mamy zrobić? - zapytałam.
- SPALIĆ ZNICZCZYĆ ROZWALIĆ - zawołał Gajos. – Żartuję, po prostu zniszczyć co się da, możecie zabić paru herosów. Jak chcecie, ale CHB ma być zniszczony, jasne?
- Jasne, szefuńciu - uśmiechnęłam się złowrogo. Będę mogła zemścić się na paru gościach i gościuwach któwych nie lubię!
- Ty i Dylan - kontynuował Gajos. - Macie wstęp do obozu, Liam od niedawna też więc nie będzie problemu.
Olśniło mnie nagre
- Ej Liam, ty nie jesteś herosem?
Chłopak zarumienił się.
- Nie do końca... Gajos jest półtytanem, półpotworem... A ja jestem jego synem.
- COO??? - nie mogłam uwierzyć. Mój Liam synem Gajosa??? Dlaczego mi nie powiedział.
Zauważyłam że są do siebie podobni z rysów twarzy.
- To prawda - powiedział Gajos.
- Ojej - jęknęłam.
- Dobra nieważne - powiedział Dylan.
- Ok - powiedział Liam.
- Zabierzcie potrzebne rzeczy (zbrojownia jest w piwnicy) i ruszajcie.
- Pojedziemy moim czarnym BMW - zdecydował Liam.
- Ok.
- Okidoki.
Wyszliśmy z sali tronowej. Dylan ruszył w kierunku piwnicy po sprzęt.
- co jeśli zginiemy? - zpaytałam Liama.
- To będziemy martwi ( ͡° ͜ʖ ͡°) - zażarował i zaśmialiśmy się z tego.
- Ale serio pytam.
- Nie będziemy.
Pocałował mnie w usta.
- Nie pozwolę ci umrzeć - powiedział.
- Ja tb też nie - pocałowałam go. - Musimy skończyć to ci wczoraj zaczeliśmy.
- Noo...
- Jak wrócimy z misji, ok?
- Ok.
~~~~~
Nie było 5Gwiazdek ale miałam wene wiec cieszcie sie XDDDD
A jednak! Anabel jest z Liamem! Może zmieni zdanie?
Niedłubo będą na misji w obozie, będą go chcieli zniszczyć, zobaczycie BĘDZIE CIEKAWIE ;3333
Kisski od Mariski :*
CZYTASZ
Córka Posejdona - Wybranka Bogów
FanficAnabel jest córką Posejdona i ulubienicą bogów która mieszka w obozie Herosów ale jednego dnia coś się dzieje - zostaje porwana. Kimjest i czego chce porywacz? Kto ruszy na pomoc Anabel? Kogo pokocha Anabel? dowiecie się czytając moje opko Zaprasz...