Rozdział 18 Harry nas zdradza! Jak mógł! :,,,,,(

3.1K 51 942
                                    

- jak to? - zapytałam. - Dlaczego ich zabiłeś??? Co oni ci zrobili.

Harry wciąż był omamiony, ale odzysiwał przytomność umysłu.

- Wykonuję zadanie bogów. Kazali mi się do was przyłączyć by mieć was na oku i...

- COOO?

A więc to bogowie są tacy okrótni??? Teraz straciłam już resztki wątpliwości. Stoję po słusznej stronie. Gajos jest od nich 100% lepszy!!!

- No słyszysz... Ana, wróć na dobrą strone puki możesz!

- Ale dlaczego ich zabiłeś? - rozpaczałam.

- Bogowie mi kazali...

- Widzisz to ty jesteś po złej stronie Harry! Kto normalny namawia do zabijania? - płakałam.

- Ale Anabel... Gajos to mąż Gaji. On jest ZŁY!

- Zły to ty jesteś sam!

- Anabel, nie mów tak...

- ZABIŁEŚ SKY!

- Ale...

- Między nami koniec. Wynoś się stąd, albo przysmażę cie ogniem!!!

- Między nami koniec? - powtórzył Harry tempo.

- Tak.

- W takim razie... Pozwól mi to zrobić chociaż raz....

Zaczął mnie całować tak jak tylko on potrafił. Zmiękłam. Jego usta były takie delikatne, awww... <3 Odwzajemniłam pocałunek. W namiętności zapomniałam na chwile o gniewie, ale gdy siegnął do sciągania mojego czarnego croptopa z czaszką otrzeźwiałam.

- Nie. To koniec. Masz minutę na wyniesienie się z tąd!!!

- Ana nie bądź taka ostra, zobaczysz że możemy...

- ZAMKNIJ SIĘ KURWA WON POPIEPRZONY DUPKU JUŻ POKAZAŁEŚ KIM JESTEŚ DEBILU ZABIŁEŚ 2 OSOBY!!!! I TO MOICH PRZYJACIÓŁ. LICZE DO 10.

1

2

3

4

5

Harry zaczoł sie wycofywać.

6

7

8

9

- Anabel, co ty robisz?

10

Przwołałam ogień cała wściekła. Otoczyła go ognista kula, ale chłopak zamienił się w chmurę światła i szybko uciekł przez okno (jest synem Apolla potrafi tak ok?).

- Kurwa uciekł.

Do pokoju wszedł Dylan.

- Zdradził nas :((( - stwierdzil - A lubiłem go kiedyś zanim zaczoł sie do cb przystawiać.

Pogłaskał mnie po policzku.

Będziemy musieli go dopaść. Harry to DEBIL. Wrzucimy go do Tataru i tak marnie skończy!!!

~~~

Dziaiaj troche dłużej :*
Harry to głupek a Anabel bedzue wreszcie z Dylanem <3
A w kolejnych rozdziałech.......... Nie powiem xdddd ale bedzie sie działo!!!

Kisski od Mariski ;*****

Córka Posejdona - Wybranka BogówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz