.............. ZABÓJCZO PRZYSTOJNY BLONDYN. Zaparło mi dech w piersiach. Kim on był? Miał na sobie szate tak jak Harry Potter ale w srebrno zielonych zdobieniach.
- D-d-dlaczego tak sądzisz? Skąd wiesz? Kim jesteś? - zapytałam onieśmielona gdy stanoł koło nas. Dylan nie był zadowolony z tego powodu.
Blondyn zaśmiał się.
- Odpowiem na wszystkie twoje pytania- powiedział. - Ale po koleji... No wiec jestem Draco Malfoy....
Draco Malfoy omg <3333
-.....Sądze że Potter nie da wam kamienia bo sam chciałem go dostać, żeby sprzedać na Czarnym Rynku 😏😏😏😏 Ogólnie lubię pieniążki a za taki relikt zgarnołbym sporo kaski.
Omg ja też lubie pieniążki <333
-...A jestem pewny bo nawet próbowałem go uwieść i uwiodłem ale to na nic - westchnął. - A kim wy jesteście?
- Jestem Anabel - powiedziałam podniecona i onieśmielona. DRACO LOFFFCIAM <3
- Ja Dylan
- Co robicie w Hogwarcie.
- Przyszliśmy po kamień.
- Kim jesteście dokładnie? Bo chyba nie czarodziejami...
- Półbogami.
- Co? Wow, kto jest waszym boskim rodzicem?
- Hades - powiedział Dylan.
- Poseidon z bogosławieństwem wszystkich bogów - uśmiechnełam się dumnie.
- Fajowsko, zawsze chciałem poznać herosów! Długo będziecie w Hogwarcie?
- Puki nie zdobedziemy kamienia. Mamy zgodę Dumbeldora.
- Ooo to mogę wam udostępnić trochę pokoju... Mam własny tylko dla siebie do którego mam tajne przejście z dormitorium. A raczej udostepnić go Anabel, bo Dylan będzie spał ze mną i z chłopakami, ok?
- Ok - zgodizł się Dylan.
- Fajnie!!! - zawołałam patrząc na Drako z uwielbieniem. On też przyglądał mi się z zainteresowaniem.
- To jak zdobędzimy kamień? - zapytał Dyluś (choć w sumie nie powinnam tak na niego mówic teraz mam DRACO!), zapytał Dylan.
- No więc - stwierdził Dracuś. - Będziecie musieli go ukraść a ja wam w tym pomoge to dla mnie okazja do zemszczenia sie na Potterze!
~~~
Draco w opowiadaniu *-* On jest taki boski że omfggsjaiahaharai.Zobaczycie, że Harry Potter skrywa wiele sekretów *lenyfejs* xd
Kisski od Mariski! ;*
CZYTASZ
Córka Posejdona - Wybranka Bogów
FanficAnabel jest córką Posejdona i ulubienicą bogów która mieszka w obozie Herosów ale jednego dnia coś się dzieje - zostaje porwana. Kimjest i czego chce porywacz? Kto ruszy na pomoc Anabel? Kogo pokocha Anabel? dowiecie się czytając moje opko Zaprasz...