Rozdział 30 Wszystko się wyjaśnia

2.4K 45 513
                                    

Liam obejmował mnie, gdy schodziliśmy po schodach do salonu głównego. Było tam tylko 2 herosów. Usiedliśmy razem z Li na sofie.

- Nie wierzę - jęknęłam. - Jak mógł... Co ja mu zrobiłam... Dlaczego?

- Ciszej, Ana - szepnął Liam. - Nie przejmuj się.

Łzy kapały mi po policzkach.

I nagle do salonu wszedł............ Draco! I to zupełnie od drugiej strony niż pokoju Sky. Niemożliwe, żeby tak syzbko skończyli i jeszcze on zanlazł się tutaj.

Niec nie rozumiejąc popatrzyłam na Liama, ale zaczęłam kojarzyć fakty.

- Ojej, Anabel - zdziwił się Draco ze zmarą na czole. - Dlaczego.,.. siedzisz... koło... Liama i go przytulasz?

- Dalczego?! - prychnęłam. - A ty co robiłeś przed chwilą ze Sky?!?

- Ja? Ze Sky? - Draco wyglądał na szczerze zdezorientowanego. - Byłem w zbrojowni, czyściłem mój nowy miecz, ten co dostałem o ciebie na urodziny... Liam mnie prosił.

Zmarszczyłam brwi i popatrzyłam pytająco na Liama. Ten był bardzo zmieszany i wkurzony. Coś wyszeptał.

- Miałeś być w zbrojowni - chyba, ale pewnie nie bo to nie miałoby sensu.

- Przecież Anabel wszystko widziała! - prychnął.

- Ale ja nic nie zrobiłem.

- Ona widziała.

- Nie wierzysz?! Sprawdzimy monitoring i zobaczymy. Sam mnie tam odprowadziłeś!

Ja byłam coraz bardziej zdezorientowana.

Poszliśmy do pokoju obsługi technicznej i kolejno przeglądaliśmy kamery.

Kamera 36
Liam wychodzi ze swojego pokoju i rusza korytarzem.

Kamera 53
Liam idzie do pokojów Draco, puka, rozmawiają. Draco kiwa głową, wchodzi do pokoju i wychodzi z zestawem narzędzi, po czym wraz z Liamem idą w stronę schodów.

Kamera 14
Liam i Draco schodzą po schodach.

Kamera 13
Liam i Draco schodzą po schodach.

Kamera 12
Liam i Draco schodzą po schodach.

Kamera 11
Liam i Draco schodzą po schodach.

Kamera 10
Piwnica, Draco idzie do zbrojowni, a Liam wspina się znów po schodach.

Kamera 11
Liam wchodzi po schodach.

Kamera 12
Liam wchodzi po schodach.

Kamera 13
Liam wchodzi po schodach.

Kamera 14
Liam wchodzi po schodach.

Kamera 42
Ja idę w stronę pokoju Draco.

Kamera 56
Liam idzie do pokoju Draco, po czym wchodzi robi coś w środku, a potem wychodzi.

Kamera 38
Liam staje za rogiem korytarza

Kamera 56
Wchodzę do pokoju Draco, po czym po chwili wypadam roztrzęsiona.

Kamera 47
Wpadam na Liama i ten prowadzi mnie na dół.

Kamera 478
Sky przez cały czas jest na siłowni i ćwiczy.

Kamera 75
Draco przez cały czas jest w zbrojowni.

Gdy skończyłam przewijać kamery wszystko zrozumiałam. Liam stworzył iluzję Draco i Sky, żebym ich znalazła i znienawidziła Draco! Chciał mieć mnie tylko dla siebie.

- Ty debilu!!! - wydarłam się. - Jak mogłeś!!!

- Ja... Anabel...

- ZAMKNIJ MORDĘ, POJEBIE

- Anabel...

- Shat up!!!

- Co się stało? Co tam zobaczyłaś? - odpytywał się Draco.

Opowiedziałam mu wszystko.

- Ojej... To paskudne. Ale ja nigdy bym cię nie zdradził. NIGDY!

- Wierzę ci - i pocałowaliśmy się.

~~~~~~~~
Awww! *-*

A to podły typ z Liama! Chytrze wszysko zaplanował! :<

I tak oto dochodzimy do końca historii, ale to jeszcze nie nasze pożegnanie. Czekajcie za chwilę na ostatni rozdział - niespodzianka, a potem końcową notkę - tam będzie ważne info.

Thx, Pola_Polusia_15 za korektoring xDDD

Kisski od Mariski! ;*

Ps: Ten rozdział ma aż 500 słów! :o

Córka Posejdona - Wybranka BogówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz