Zaparkowaliśmy BMW pod sosną Thalii a Liam włączył kamuflaż.
Zeszliżmy ze Wzgórza Herosów i ruszyliśmy do domków. Po drodze minęłam Dominikę córkę Hadesa.
- Cześć - powiedziała.
- Cześć - powiedziałam.
- Cześć - powiedział Dylan.
- Cześć, bracie - powiedziała Dominika i poszła dalej oglądając się za siebie. "Ale przystojniak ciekawe, kto jest jego boskim rodzicem" - myślała.
Zaśmiałam się w myślach szyderczo. Nie wiedzą że przyszliśmy tu zrobić demolkę 😈😈😈😈!!!
Wyszłam na polane między domkami i zobaczyłam na ławce moją najkę Sky. No tak supełnie o niej zapomniałam. A teraz była smutna.
- Sky! - Krzyknęłam głośno.
- Anabel? - wstała.
- Tak.
Podbiegłam do niej i przytuliłyśmy się.
- Bałam się że coś ci się stało!
- Spoko, znalazłam nowy dom - powiedziałam. - Chcesz się do nas przyłączyć?
- Do nas?
- Mnie, dylana, Liama.
- Ok. A co tu robicie?
- Zniszczymy obóz.
- Fajnie - Sky uśmiechnęła się. Ona od zawsze taka była ZŁA. Była gotką i ogólnie nie pasowała do córek Afrodyty. Poza tym nie przepadała nigdy za bogami. - Mogę być w waszym gangu?
- To nie jest gang - machnełam ręką. - Pracujemy dla takiego jednego gościa. Gajosa.
- Fajnie ok.
- To chodź.
Zaprowadziłam ją za domki gdzie czekali Dylan i Liam.
- Oto nasza nowa sojuszniczka.
- Wow, ładna jest - powiedział Liam.
Strzeliłam go wzrokiem w twarz. Jak może mnie zdradzać?
- Ok ok - powiedział śmiejąc się.
- To od czego zaczniemy? - zapytał Dylan. - BTW hej Sky.
- Hej.
- Może od rozwalenia Wielkiego Domu???
- Ok.
- EJ CO WY TU ROBICIE...?!?!
Z pomiędzymiędzy domków przyszedł do nas ktoś i to był................... (Te kropki są tak specjalnie ok, przestańcie się czepiać)
~~~~~
WOW I MAMAY NAMBER 10!!!
<3 Powoli zbliżamy się do najfajniejszych momentów.
Już niedługo będzie bardziej Trudno Sprawowo... Ale to za chwile, a teraz
THX ZA 2K wyświetleń i tyle gwiazdek!!! Niech każdy kto czyta zostawi komentarz. Może być nawet tylko serduszko <3 albo uśmieszek :)
Kisski od Mariski :***
CZYTASZ
Córka Posejdona - Wybranka Bogów
FanficAnabel jest córką Posejdona i ulubienicą bogów która mieszka w obozie Herosów ale jednego dnia coś się dzieje - zostaje porwana. Kimjest i czego chce porywacz? Kto ruszy na pomoc Anabel? Kogo pokocha Anabel? dowiecie się czytając moje opko Zaprasz...