Hoofdstuk 2: De grote dag

107 1 2
                                    

Rose:

Yeeeeeyyyyyy vandaag is mijn verjaardag!!!!!!

Rose's moeder, vader en broer komen binnen en beginnen te zingen:

Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven in de gloria,
In de glooooriiiaaaa,
In de gloooriiiiaaaaa.

Happy birthday Rose!!!!!! Zeggen ze tegelijk.

'Sweet sixtien darling', zegt mijn moeder.

'Dankjewel iedereen!!'.

Michiel (Rose's broer) geeft zijn cadeau aan Rose. 'Aww zo dankjewel broertje!!!!!! Dit is precies wat ik wilde!!!' gilt Rose blij terwijl ze haar nieuwe telefoonhoesje met One Direction erop om haar telefoon doet. 'Voor de duizendste keer NOEM MIJ GEEN BROERTJE!' zegt Michiel. 'Ik ben je BROER!'. 'Hey hey hey jongens, nou geen ruzie maken', zegt Rose's vader.

Haar ouders geven Rose een dekbed, parfum, en kleding van One Direction. En.... Haar zo graag gewilde Nike sneakers.

Rose:

'Dankjewel voor alle cadeaus!!!!!!' En ik geef ze allemaal een knuffel.
'Kleed je je even aan schat? Dan kunnen we ontbijten', zegt mijn moeder. 'Ja mam, ik kom er zo aan'. En leg al mijn cadeaus op mijn bank. Veilig op mijn One Direction deken.
Ik kleed me aan en loop naar beneden. Ik heb mijn favoriete shortje aan, een t-shirt uit Hollywood en mijn Nikes.
Nadat ik had ontbeten en al de kaarten had gelezen, wilde ik naar boven gaan toen mijn moeder me riep: 'Rose, kom je even?' 'Oké mam', en ik liep naar haar toe.

Moeder:

Ze komt naar me toe gelopen met een verbaasd gezicht. 'Wil je even met Hailey (hun hond) gaan wandelen schat?', zeg ik en kijk haar afwachtend aan, 'wij moeten nog eventjes iets regelen' zeg ik er gauw achteraan. 'Tuurlijk mam', zegt ze en ze doet haar kniebrace aan en pakt de hondenriem en roept Hailey. 'Zorg dat je over een uur terug bent!' roep ik er nog gauw achteraan. 'Ja mam', hoor ik haar roepen. Fijn, alles verloopt tot nu toe nog naar wens. 'Oké boys, we moeten onze tassen pakken', zeg ik en loop naar boven. Iedereen pakt zijn tas en zet ze in de auto. Over een half uur komt One Direction en Rose komt als het goed is tien minuten daarna thuis.

•••••••••

Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden.

Surprise!! Ft One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu