Hoofdstuk 7

51 1 3
                                    

Niall:

'Liam can I talk to you?', ik wil graag weten hoe hij wist dat ik naar het toilet moest. "Sure', antwoord Liam en we lopen naar de gang. 'Before we went to the limo, you knew that I needed to go to the toilet. How did you know that?', vraag ik hem nieuwsgierig.

Liam:

'Before we went to the limo, you knew that I needed to go to the toilet. How did you know that?', vraagt Niall nieuwsgierig. Shit wat moet ik nou zeggen. Ik kan moeilijk zeggen dat ik soms andermans gedachten kan lezen, want dan voelt niemand zich meer veilig bij mij. En ik ben nog wel daddy directioner. Iedereen vertrouwt mij en vertelt mij zijn problemen. Dat wil ik graag zo laten. Ik hou ervan om mensen te helpen. "Uhm... I could see it", antwoord ik uiteindelijk maar. "Was it so clear to see?'. 'Yes...'. "Are you okay Liam?", vraagt Niall me bezorgd. "You're looking pale". 'Yes, I'm just a little dizzy and I've a headache'. "Should I ask Rose for a paracetamol?". 'Yes please, that's very nice of you Niall', bedankt ik hem vriendelijk.

Rose:

Niall komt teruggelopen zonder Liam. 'Hey Niall!'. "Hey Rose!". "Liam is a bit dizzy and has a headache. Do you have a paracetamol or something for him?". 'Sure, I'll get one', ik laat Louis en Harry even alleen en loop samen met Niall naar de gang. Wow Liam ziet er echt wit uit zeg. Ik loop naar boven en pak een glaasje water en een paracetamol. Ik loop weer naar beneden en geef het aan Liam. "Thank you". 'You're welcome Liam'. Hij slikt het pilletje door en trekt een vies gezicht. Ik moet eigenlijk lachen maar probeer het in te houden, want ik vind het zielig voor Liam. Als Liam wat meer kleur heeft, lopen we met z'n alle weer naar Louis en Harry toe.

Daarna gaan we met z'n allen een comedie film kijken. Niet iedereen snapte de humor, dus lagen alleen ik, Niall en Louis in een deuk. ""Can I get one more time to speak to youuuu, Oh it's gotta be meeee"". Sorry guys this is my mothers ringtone. I've to take this. "It's okay", zegt Louis en hij knikt. Ik neem op en loop weg.

Tegelijkertijd gaat Liams telefoon. Hij heeft Paul aan de lijn.

(R= Rose, M= moeder)
R: Hi mam!
M: Hi Rose! Hoe gaat het daar?
R: Alles gaat goed hier mam! En hoe gaat het daar?
M: Het is hier geweldig! We zitten nu in de auto en je raad nooit wat er naast ons rijdt..
R: Uhm... Nee, zeg het maar.
M: Een limousine!!!!! Een hele grote.
R: Cool mam, ik heb erin gereden.
M: Echt? das echt super gaaf meid!!
R: Het was ook echt super gaaf mam! Wat is het kenteken van de auto?
M: Uhm even kijken hoor, 14 - LHLN - 5.
R: Maar das de limo van One Direction en Paul!
M: Cool schat, ik maak dadelijk wel een foto. ... Ojee de limo komt nu wel erg dicht op ons afgereden... Aaaaaaaahhh!!!!! *boem, boem, auto's botsen, glas breekt* ...
R: Mam! Mam! Ben je okay?! Wat gebeurde er?! Mam? Mam!

'Neeeee!!!!!', schreeuw ik keihard en Niall komt aangerend. "What happened Rose?", vraagt hij bezorgd.
"Paul! Paul! Are you okay? Paul?! Guys! Help!", roept Liam vanaf de woonkamer.

Surprise!! Ft One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu