Rose:
Louis tilt me op en rent samen met de andere jongens naar de limo. Ik kijk achterom naar Niall en zie dat hij door zijn pijn heen bijt en probeert te rennen wat niet echt lukt. 'Harry, would you help Niall?', roep ik naar Harry en knik naar Niall. "Of course Rose", antwoord Harry en hij rent terug naar Niall. Hij ondersteunt Niall met z'n arm en ze strompelen zo naar de limo toe. Liam doet de deur van de limo open en we stappen allemaal in.
"Hey Paul!", roepen de jongens. "Hey guys and Rose. How was the surprise?", vraagt hij mij. 'Hi Paul! It was really awesome!!'. We kletsen wat en ik vertel precies wat er gebeurde toen ik thuiskwam. Ik vertelde dus ook dat ik in eerste instantie dacht dat ze inbrekers waren totdat ik een bekende stem now hoorde roepen en ze tevoorschijn sprongen. "Yayyy food!", juichte Niall toen we bij de Mcdrive aan waren gekomen. "What shall we order?", vroeg Harry. "Everything", riepen Louis en Niall tegelijk. Iedereen lachtte. Paul keek mij aan. "It's Roses' her birthday so she can choose". Niall en Louis gingen bedelend als kleine kinderen voor me zitten. 'Okay, everything plus some more kipnuggets', antwoorde ik uiteindelijk. "Yes!", riepen Niall en Louis tegelijk. "Okay", zei Paul en hij besteld alles. Toen de vele zakken met hamburgers, friet en kipnuggets eenmaal in de auto waren vielen we aan. Ik wist niet dat de jongens zooo snel zooo veel konden eten zeg. Tegen de tijd dat ik een halve friet en hamburger op had, hadden hun al twee friet, twee hamburgers en zes kipnuggets op.Na nog een uur rondrijden en kletsen kwamen we weer thuis aan. Voordat we naar binnen moesten rennen zei Paul dat hij rond zou blijven rijden in de limo en de jongens om 23:00 uur weer op zou halen. "Okay, see you later Paul", antwoorsen de jongens en daarna renden we zo snel mogelijk weer naar binnen. Dit keer konden ik en Niall zonder hulp zelf naar binnen rennen. Ik voelde nog een klein beetje mijn knie, maar beet op mn lip en liet niks merken.
'Do you wanna call your mother Harry?'. "Yes, if that's possible and you don't mind". 'Of course I don't mind. Family first', zeg ik met een glimlach. Na vijf minuten kwam hij weer terug. 'And?', vroeg ik nieuwsgierig. "The surgery went good, there was a little problem, so she has to stay the night in the hospital", zegt Harry opgelucht. 'Great, I hope she'll get better soon!'. "Thank you Rose, I'll visit her tomorrow and will say it to her". 'Aw that's sweet Harry', en hij bloost een beetje. Dat ziet er zoooo schattig uit!
JE LEEST
Surprise!! Ft One Direction
FanfictionRose gaat op haar verjaardag de hond uitlaten. Als ze thuiskomt zegt haar moeder tegen haar dat zij, haar man en zoon een dagje weggaan en 's avonds weer thuiskomen. Rose snapt er helemaal niks van, en dat op haar verjaardag! Als ze binnenkomt snapt...