Yasemen -1 ♖

995 72 31
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...



Bugün belki de ayrılacağımız ilk gündü daha bir kaç ay önce girmiş olduğu sınavın sonucu açıklanacaktı. Ygs denen sınavdan tercih yapmak istemiş ikinci sınava girmekle uğraşmak istememişti. Heyecandan son derslerde karnımın ağrıdığını söyleyerek eve gitmek için izin almıştım müdür yardımcısı annemi arayıp sormaması için abimin üniversitesi için gittiğini söylemiştim. Yalanlarımdan dolayı eşek arısı dilimi sokacaktı. Annem zaman zaman hepimizle ilgilenemez ne yaptığımıza birbirimiz bakardık ama anlamanız için önce ailemizi tanıtmam gerekiyordu. Fazla kalabalık bir aile değildik ne çekirdek aile ne de geniş aileydik ama Shameless dizisine taş çıkarırdık. Dört kardeş olduğumuz için bizi zapt etmek zor oluyordu ama biz alışmıştık. En büyüğümüz olarak Fatih Selim vardı. İki yıl önce liseyi bitirmiş bir yıl ara vererek üniversite sınavına hazırlanmıştı. Fatih Selim'den sonra ablam Ilgın vardı. Ilgın ise lise ikiye gidiyordu. Benden büyük olan bir ablam daha vardı. Kıvılcım benimle birlikte orta okulda okuyordu son senesiydi ama seneye liseye geçecekti. Sonunda Kıvılcım'dan kurtulacağım için seviniyordum okulda da anıldığı gibi bela kızdı. Son olarakta en küçük ben vardım. Annem orta okulun birinde aşçıydı. Babam da yurt dışında çalışıyordu. Eve yılda iki üç kez gelirdi. Varlığı ve yokluğu aynıydı resmen bizimle de bir ilgisi yoktu zaten ayda bir arar para konusunda konuşur ihtiyacımız kadarını gönderirdi. Annem de aldığı parayla ev ihtiyaçlarını karşılar her şeye yetişmeye çalışırdı.

Abim için eve arkadaşları gelecekti. Bunun için de annem bugün okula gitmemiş izin almıştı. Evde yemekler yapacaktı. Annem pişirdiği en güzel yemekleri misafirler için yapardı. Anlaşılan abim için marifetlerini gösterecekti. Abim sonuçlar açıklandıktan sonra bir kaç arkadaşının bize geleceğini söylemişti.

Yolda kendi kendime aklıma gelen şeyleri canlandırırken evimizin bulunduğu sokağa girmiştim. Bir anda uzaktan bana doğru yaklaşan kişi son dakikalarımı kabusa çevirecek kişiydi. Şuan Ilgın'ın olmasını bile dilerdim ama istediğim şey asla olmayacaktı.

Kıvılcım: " ıyyhh Yasemen muhabir olunca ilk işim sana parfüm almak olacak yine it gibi koşmuşsun "

Cevap vermek için ağzımı açmıştım ki tekrar konuşarak beni susturmayı başarmıştı.

Kıvılcım: " bil bakalım kim geldi. "

Anlamayan şekilde aval aval ona bakıyordum evde olmadığım için kimin geldiğini bilmiyordum.

Yasemen: " Ilgın mı geldi " dediğim an bana küçümseyen ifadelerle bakarak yüzünü buruşturmuştu.

Kıvılcım: " Ilgın'ın gelmesini daha çok beklersin bebişim halamlar geldi "

Tam bu kız neden bu kadar sevindi diye düşünmeye başlamıştım ama buna gerek kalmadan sebebini öğrenmiştim. Bugün daha fazla kötü olmayacaktı anlaşılan halalarımın ikisine de saygım vardı. Ama onlar beni bir türlü görmüyorlardı. Sorun tamamen bende değildi bunu biliyordum ama her zaman olduğu gibi onlar için ben yoktum. Ilgın ablam evde olmalıydı. En azından bizde kalmayı düşünmezlerdi.

Yasemen: " hadi eve gidelim abimi merak ettim "

Dememe kalmamış ablam yine o asaletli yürüyüşü ile beni arkada bırakmıştı. Kıvılcım'ın beni gördüğü yok ki başka birisi fark etsindi. Eve doğru dedikodular eşliğinde yürüyorduk. Ben daha on yaşındayım gıybetten ne anlarım ki yan komşumuzun kızı kaçmış onu anlatıyordu. Bunu öğrenmem sanki hayatımı değiştirecekti. Kıvılcım dedikodunun uzaması için asansör'ü kullanmamış apartmanın merdivenleri tercih etmişti.

YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin