Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...
Sabah abimin Uyandırmasın beklerken Kıvılcım tarafından üzerime su boşaltılması sonucunda uyanmıştım.
Kıvılcım: " kalk be Paris köpeği sibop bile uyandı sen hâlâ yatıyorsun "
Kıvılcım'ın sesinden sonra bütün hayata olan sevincim sönmüştü.Neden beni başka biri dururken o uyandırmıştı ki daha az mantıklı olan ise hafta sonun da erken kalkmamızdı. Kıvılcım'ı görmeden bir gün geçirmek isterken onun yüzünü görerek uyanmıştım bana bu yapılmazdı. Yataktan fırtladığım gibi anneme ve abime masumluk yapmak için üzerimi çıkarmadan salona doğru koşmuştum.
Kıvılcım: " anne kıvılcım üzerimi ıslattı. "
Annem kızgın bir şekilde baktığında o aldırmaz bir şekilde omuzlarını silkmişti.
Kıvılcım: " bana küfür etti "
Hayretler içinde ona bakarken abim marketten dönmüş Ilgın'da ıslak köpek yavrusuna benzediğim için bana gülmüştü. Üzerimi değiştirmek için odaya gittiğimde sofrayı annem çoktan hazırlamış herkes sofraya sessizlik içinde oturmuştuk.
Yasemen: " anne neden erken uyandık "
Anne: " bugün abinin arkadaşları gelecek onun için temizlik yapılacak yemek hazırlanacak "
Sebebini anlamıştım normalde tatilde de erken kalkardık ama sabahın yedisinde kimse uyanmazdı. Kıvılcım sabah sabah yine boyadığı dudaklarını büzmüştü.
Kıvılcım: " ben iş ne yapamam Gazel gelecek bugün "
Fatih selim: " sen zaten iş yapmazsın "
Kıvılcım: " sen çok yapıyorsun ya "
Fatih selim: " fazla olmaya başladın. "
Kıvılcım: " üff tamam be sustum "
Sessiz bir şekilde bitirmiştik yemeği abim erkek olduğu için odaya bilgisayarla oynamak için gitmişti. Kıvılcım kolay olduğu için bulaşıkları yıkamayı tercih etmişti. Ilgın evi baştan süpürecek bende silecektim ev işlerini sonunda bitirip oturmak için salonda toplanmıştık ki abim salona geldiğinde sanki yaptığımız hoşuna gitmiş gibiydi Kıvılcım'ın yanına oturarak takılmaya başlamıştı.
Fatih Selim: " hayırdır prenses hazretleri sana iş mi yaptırdılar. "
Kıvılcım: " aman be senin arkadaşların gelecek evi ben temizledim "
Fatih selim: " sen ev mi temizledin "
Kıvılcım: " evet ben temizledim Ilgın kıçını devirip yattı. Yasemen'den televizyon izledi hepsini ben yaptım "
Cidden Kıvılcım karşısında şoktaydım saat henüz yeni on bir olmuştu abimin arkadaşları iki gibi gelecekti. Annem yemek yapmak için mutfağa gittiğinde abim Ilgın'la birlikte pes oynamaya gitmişlerdi.
Saatlerin ne kadar çabuk geçtiğini fark etmeden abimin arkadaşları gelmişti on yaşında olmama rağmen yakışıklı ya da çirkin arasında ki farkı biliyordum ve abimin gelen arkadaşları son derecede yakışıklıydı. Abim arkadaşlarını karşılayarak salona getirmişti. Unuttuğu bir şey vardı ki o da hepimizin salonda oturur olduğuydu.
Fatih selim: " Anne bunlar arkadaşlarım Ares ve Deres kardeşler "
Anne: " Hoşgeldiniz "
Ares: " hoşbulduk teyze "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Narrativa generale" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...