oy ve yorumlarınızı bekliyorum...
yazar'dan
Hayatta sevdiğimiz insanlarla bir arada olmanın zevkini hiç bir şey veremezdi. Hülya hanım kızlarını tekrar bir arada gördüğün de duygulanmış hatta oturarak içini çekerek ağlamıştı. Küçük torununu kucağına alarak sevmiş doğum hediyesi olarak ta para vermişti. Ilgın'ın yaşadığı olaydan sonra ilk kez kederden değil de mutluluktan ağlamışlardı. Bu kez acı ve umutsuzluk onlardan uzak kalmış her şey yoluna girmişti. Geriye sadece oğlunun bir saat sonra başlayacak nikahı kalmıştı. Telaşın büyük korkusu da sarmıştı tabi ki de ters gitmeyecekti hiç bir şey buna inanarak davranıyorlardı.
Kıvılcım: " babam nerede "
Yasemen: " ah doğru ya sen bilmiyorsun annemle babam boşandığı için babam düğün masraflarından kaçmak için abimin düğününe gelmedi. "
Kıvılcım: " adam bunu da mı yaptı ya sonunda "
Ilgın: " o senin baban kızım ne bekliyorsun ikiniz de aynısını sende bu durumumuzdan kaçmıştın okulu mana ederek "
Kıvılcım: " ne yapsaydım kendi evini yakan deli ablamla mı yaşasaydım "
Ilgın: " kıvılcım haddini aşma karşında ablan var ama sen yine de dua et Alpertuğ'a o olmasaydı çoktan yemiştin dayağı "
Kıvılcım: " Alpertuğ'un ne alakası var be bu durumla "
Ilgın: " sana sahip çıkmasaydı diyorum "
Anne: " yeter ama hep aynı tartışma abiniz evleniyor biraz gülün ve birbirinize sataşmayın "
Yasemen: " annem haklı o yüzden hadi aşağıya inelim bakalım neler olmuş "
Kıvılcım: " Alaska'yı uyutur bende inerim siz gidin "
İki kız kardeş diğerini içeride bırakarak aşağıya inmek için hareket etmişlerdi. Merdivenlerin sonuna geldiklerinde Ilgın aklına bir şey gelmiş gibi durmuş Yasemen'e bakmıştı.
Ilgın: " ablacığım sen git ben telefonumu alacağım "
Yasemen: " tamam abla ben dışarıdayım o zaman "
Ilgın Yasemen gittikten sonra odaya doğru yönelmişti. Aklına gelen anılar bir anda durarak yönünü değiştirmesini sağlamıştı. Kız kardeşinin peşinden merdivenleri hızla inerek apartman önüne çıkmıştı. Çağrılan konuklar yavaş yavaş yerlerini alıyor. Sabırla nikahın başlamasını bekliyordu. Yasemen'in nerede olduğunu anlamak için baktığına Asrın'ın yanında saz ekibinin elemanlarıyla konuştuğunu fark etmişti. Gençlik ateşi her zaman daha fazlaydı, daha fazla can yakardı. Ilgın bunu bir kez yaşamıştı sonuçları ise onu duygusuz bir insana dönüştürmüştü. İstanbul'da ki çaresiz anları gelmişti gözünün önüne defalarca her yerde Serkan'ın karşısına çıkmış ama o bir kez bile dönüp bakmamış tanımamıştı. Öldürmeden katil olmuştu Serkan, Ilgın ise öldürmediği meftaydı. Aklından hiç çıkmıyordu yaşadığı o büyük kayıp Serkan'ın kaybı bunun için de asla kendini değil abisini suçlamıştı. O ayırmıştı çünkü planı o kurgulamış o hayat vermişti. Kızgınlığı kalmamıştı artık şimdi anlıyordu ki her şey aşk içindi. Belki o mutlu değildi asla da olmayacaktı ama abisi mutluydu sevdiği kız ile birlikteliğine borçluydu bu mutluluğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Fiction générale" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...