Merhabalar sonunda yeni bölümü yazarak geldim. Sınavlarımın bitmesi ve canım ablamın zorlamaları üzerine devam ettiğim bi bölüm oldu. Oylayan ve yorumlayan herkese teşekkür ederim umarım beğenirsiniz....
Bölüm şarkısı
Cihan mürtezaoğlu = sen banasın
Evin önüne geldiğimizde ne olduğunu anlamamıştık abim deli gibi telefonla konuşuyordu. Annem bi köşeye çekilmiş sessizce oturuyordu. Anneme yaklaşarak sormuştum
" Anne abime noldu siz buradasınız da Ilgın nerede "
" bilmiyorum kızım Ilgın evde yok siz gittiğinizden beri "
Ilgın nerdesin sen be abim çılgına dönmüş gibiydi.
Yazar'dan....
Yasemen ve Kıvılcım bayram için gitmişlerdi. Anne zaten ev işleriyle meşguldü Ilgın her zaman yaptığı gibi film izlerken aniden gelen telefon sesi ile odak noktasını çevirmişti. Bi süre sessizce telefona bakarak meşgule attı.
Gereksiz arıyor...
Her telefon çalışında sessize aldığından olsa gerek ısrarla çalıyordu. Sonunda dayanamayarak telefonu açmıştı.
Ilgın: " ne istiyorsun "
Ares: " konuşmak istiyorum "
Ilgın: " sor bi ben istiyor muyum hayır "
Ares: " beni ilgilendirmez hazırlan yarım saate kapının önündeyim "
Ilgın: " gelirsem abime anlatırım "
Ares: " sence umurumda da mı artık "
Ilgın: " bağırma lan "
Ares: " hazırlan hemen ya sen gelirsin ya da ben zorla çıkarırım seni "
Ilgın: " sıkıyorsa gel lan çıkar "
Ares: " sıkıyor mu sıkmıyor mu görürüz "
Kız sinirle telefonu koltuğa çarpmıştı. Umursamadan izlediği filme tekrar dalmıştı ki odaya annesi gelmişti.
Anne: " Ilgın şu çöpü atsana kızlar yok evde "
Ilgın: " tamam anne koy atarım şimdi "
Ilgın ayağa kalkarak önce ön tarafın kapının bulunduğu camdan dışarı bakmıştı. Ares'in gelmediğini fark ettiğinden üzerine hırka alarak pijamalarıyla direk çöpü alarak dışarı çıkmıştı.
Karşıda ki çöp konteynırına elindeki poşeti atarak geri dönmüştü ki karşısında duran Ares'i fark etmeden çarpmıştı. Sarsılmanın etkisi ile geri giderek gözlerini büyütmüştü.
Ares: " gözlerini büyütme çok çirkin oluyorsun "
Ilgın: " sana ne lan ne işin var burada "
Ares: " sana geleceğimi söylemiştim "
Ilgın: " tekerin patlasaydı keşke "
Ares: " senin ettiğin dua kabul olmaz güzelim "
Ilgın: " siktir git lan sinir etme beni "
Ares: " Bir şey derdim ama kızsın dua et "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Ficción General" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...