oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...
İki hafta geçmişti abim neredeyse bir gün sonra nişanlanacak ve evlenecekti. Kıvılcım olanlardan dolayı düğüne katılmayacaktı. Ilgın ablamda katılmayacaktı eskilerden sadece Ares abi Deres abi ve abimin bir kaç arkadaşı katılacaktı. Sıradan bir düğün istesek de Damla şaşatalı olması için elinden geleni yapmış sonunda abimi de ikna etmişti. Kız sanki özel davetiye yemek veriyormuş gibi kalabalık bir düğün istemişti. Üniversite arkadaşları yetmezmiş gibi liseden bir kaç kişiyi daha çağırmıştı. Düğün ortak değil sadece Damla'nın dı. Sinirlenmemek için gün boyu dua etmiş sabır dilemiştim bu kıza katlanmak kıvılcım'a katlanmaktan daha beterdi. Hiç bir şey demeyerek sorduğu soruları ve verdiği emirleri duymamazlıktan geliyordum. Yoksa başka türlü evden sağlam çıkamazdım.
Her şey aceleci olduğu için herkes bir yerden bir yere koşuşturuyordu. Kimse kimsenin farkında değildi sanki sona kalan dolmuştuk ya tıka basa birbirimizi ezerek hazırlık yapıyorduk. Bir anda arkamda beliren nefesle korkarak sıçramıştım.
Asrın: " amma korktun be "
Yasemen: " sinsi sinsi ne yaklaşıyorsun arkamdan "
Asrın: " baya dalmışsın bende yavaşça yaklaşıyım da korksun dedim "
Yasemen: " aferim çok zekisin böyle devam et "
Asrın: " küser giderdim ama Fatih abi davet etti o yüzden gitmiyorum "
Yasemen: " haha iyi abimi gördün mü "
Asrın: " valla abini görmedim ama şuan Ilgın ablayı gördüğüm kesin "
Yasemen: " ne Ilgın'ı "
Asrın'ın neden bahsettiğini bilmiyordum ama kolumdan tutarak arkaya bakmam için çevirmişti.
Asrın: " bu Ilgın'dan bahsediyorum işte "
Ilgın ablam karşımda durmuş arkası dönük biriyle konuşuyordu daha doğrusu arkasını dönük kişi konuşuyor ablamda kafa sallıyordu. Henüz kendime daha gelememiştim ki Ares abi Ilgın'ı gördüğü gibi yanına doğru hareketlenmişti. Ablamın buraya nasıl geldiğini bilmiyordum ama Ares abi şaşırmadığına göre onunla bir ilgisi vardı.
Yasemen: " abla "
Ilgın: " naber "
Yasemen: " senin ne işin var burada "
Ilgın. " geri gideyim "
Yasemen: " hayırda yani nasıl geldin "
Tam sorumu cevaplayacağı sırada annem ablamı görmüş koşarak gelmişti.
Anne: " ılgın kızım "
Ilgın: " anne "
Annem ve ablam uzun uzun sarılmıştı. Ayrıldıklarında ise tek tek herkes sarılmış en sonunda abimle karşı karşıya gelmişlerdi. Uzun bir süre birbirlerine bakmışlar sonunda dayanamayıp sarılmışlardı.
Damla: " ne işi var bunun burada "
Asrın: " abisi evleniyor ne yani gelemez mi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Ficción General" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...