Oy ve yorumlarınızı bekliyorum...
Yazar'dan
Ares ılgın' karşılıklı evlenme teklifi etmişti ama uzun bir süre boyunca cevap alamamıştı. Vereceği cevabı tahmin ediyordu az çok çünkü oradan çıkmak istiyorsa teklifi kabul etmeliydi.
Ilgın: " senin bu yaptığın şantaj denir durumumdan faydalanmaman gerekir "
Ares: " valla sen ne dersen de benim için şantaj değil fırsattan istifade etmek "
Ilgın: " aklın benim bu teklifi kabul edeceğim geliyor mu "
Ares: " Ilgın ben nasıl senin için her şeyi göze alıp yaparsam emin ol sende abinin düğününe katılmak için kabul edersin "
Ilgın: " hadi kabul ettim diyelim nasıl çıkaracaksın beni buradan bay akıllı "
Ares: " işte orada devreye canım ikizim Deres girecek bir çok bağlantısı var ve senin buradan çıkış biletin "
Ilgın: " yani sen çıkarmayacaksın beni Deres çıkaracak "
Ares: " ne fark eder sonuçta ikimizde aynı DNA yı paylaşıyoruz "
Deres: " keşke zekayı da paylaşsaydınız "
Ilgın: " gerek yok onun aklı piçliğe çalışır benim aklım ise çıkarlarıma ortak iş bizimkisi "
Ilgın: " pekala beni buradan çıkar teklifini kabul edeyim "
Ares: " yani evleneceğiz "
Ilgın: " buradan çıkınca evet ama benim buradan çıkmam ve hapishaneye gitmemem gerekiyor "
Ares: " tamam anlaştık karıcım "
Ilgın: " midemi bulandırma "
Ares: " o günlerde gelir elbet midenin bulanacağı "
Ilgın: " fikrim değişmek üzere yalnız "
Ares biraz durduktan sonra cep telefonuyla arama yapmıştı. Kiminle konuştuğunu söylememiş ya da adını anmamıştı. Bir süre sonra telefonu kapatmış karşısında oturan Ilgın'a karşı sırıtıyordu.
Ares: " oldu bil en az iki haftaya kadar çıkıyorsun buradan "
Ilgın: " teşekkür felan etmemi bekleme karşılıklı bir işti nasıl olsa "
Ares: " sorun değil nasıl olsa yakında aynı soy adını taşıyacağız "
Ilgın: " her neyse gitmelisin artık benimde seansım başlamak üzere zaten "
Ares: " görüşürüz Ilgın daha buralardayım gelirim yanına "
Ilgın hiç bir şey demeden arkasını dönmüş cevap vermeden gidiyordu. Ares bir süre ayakta dikilmiş bakıyordu istediği şeyleri elde ediyordu yavaş yavaş geriye sadece Ilgın'ın sevmesi kalmıştı. En zor olanı da sevmekti zaten nasıl yapılacağına dikkat çeken anlatan kullanım kılavuzu yoktu. İnsan okudukça aşık olamazdı zaman gerekiyordu bunun için ama Ares fark etmese de Ilgın'ın zamanı yoktu.
Ilgın doğruca psikiyatristin yanına gitmişti konuşacak şeyi olmamasına rağmen gidiyordu orada bekledikçe de aklına türlü türlü kurgular geliyordu. Şimdilik aklındakilerle idare etmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Genel Kurgu" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...