yasemen-9 ♘

126 45 6
                                    


Oycukları ve yorumcukları alalım 😂😂😂.......





Yanımda Asrın karşımda Alpertuğ vardı. Hangisine ne diyeceğimi bilemedim. Sadece sanki boşluğa bakar gibi bakıyordum.

Alpertuğ: " Yasemen konuşacağız "

Yasemen: " ne konuşacağız ki "

Alpertuğ: " ilişki hakkında yürü beni dinlemelisin "

Yasemen: " bak birazdan dersim başlayacak rahat bırak beni "

Alpertuğ: " konuşmamız gerek ve akşam evine gelip annenin yanında anlatmamı istemiyorsan konuşacağız "

Ne diyeceğimi şaşırmıştım Alpertuğ'un olmadık şeyleri olmuş gibi anlatma özelliği vardı. Ve anneme anlatırsa ağzıma sıçardı. Kısacası şimdilik başımdan salmam gerekiyordu. Yanıma baktığımda Asrın'ı sanki olanları anlamaya çalışıyormuş bir ifade yerleştirmişti suratına sonunda Alpertuğ'un kolundan tutarak kulağına fısıldamıştım bi sebepten dolayı Asrın duysun istemiyordum sebebini bende bilmesem de

Alpertuğ sadece bakarak yanımdan uzaklaşmıştı. Asrın'a yapmacıkta olsa kocaman gülümseyerek bakmıştım.

Yasemen: " kusura bakma seni de beklettim "

Asrın: " sorun değil kim o sevgilin mi "

Yasemen: " sevgilim değil o "

Asrın: " önceden sevgilindi yani "

Hiç bir şey demeden okula doğru yürümüştüm ona oturup ta hayatımda olan şeyleri anlatamazdım. Özel diye bir şey vardı. Ne meraklı biri anlamadım kimse kim sana ne kardeşim kendi kendime homurdanarak sınıfıma çıkmıştım.

Çisem'in yanına gittiğimde başka biriyle birlikte oturuyordu. Onu daha önce sınıfta görmemiştim her ne kadar ilgilenmesem de

Yasemen: " günaydın "

Çisem: " günaydın Yasemen "

Yasemen: " bu kim "

Çisem: " bu benim ilk okuldan arkadaşım özge bizim okula nakil geldi. Artık bizimle okuyacak "

Yasemen: " hoş geldin özge "

Özge: " hoşbuldum sende Yasemen olmalısın Çisem bahsetmişti. "

Yasemen " ya öylemi bana sende bahsetmedi ama "

Özge: " olabilir "

Bu kızı sevmemiştim şimdiden aramızda bi çatışma başlamıştı. Ve ne o kızın Bana olan bakışları dostçaydı. Nede benim ona olan bakışlarım.

Çisem: " Yasemen sen arkaya Ebru'nun yanına geçer misin özge başka birinin yanına oturamazda birlikte oturacağız."

Yasemen: " diğer okulun da oturmuş olmalıdır. Bence "

Özge: " kimseyle oturmadım tatlım "

Yasemen: " neden oturmadığın belli zaten canım "

Hiç bir şey demeden en arka sıraya Hasan'ın yanına oturmak için ilerlemiştim madem Çisem beni arkadaşı için satabiliyordu. Bende bundan sonra onu satar başkalarıyla konuşurdum. Bunun için en iyi fırsatta Hasan'ın yanına oturmaktı. En azından kendince espri yaparak güldürüyordu.

Yasemen: " Hasan ne haber "

Hasan: " iyidir Yasemen senden "

Yasemen: " bende iyiyim işte yanına oturabilir miyim benim sırama anti virüs yayıldı da "

YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin