Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin...
Salon sonunda sessizleşti demeye kalmadan yan koltukta oturan kıvılcım vıdı vıdı ütmeye başlamıştı.
Kıvılcım: " Gazel sence hangisi daha yakışıklı "
Gazel: " bence esmer bomba olan daha yakışıklı "
Kıvılcım: " yok be kumral olan daha tatlı
Gazel: " aslında ikisi de tatlı sen esmeri al ben kumralı "
Kıvılcım: " hmm abim de bizi alır artık dikkat çekme bakıp "
Kulaktan kulağa konuşmak yerine keşke sesli konuşsalar da en azından birinin duyma şansı daha azdı. Ilgın'da dinlemiş olmalı ki alttan alttan gülüyordu.
Ares: " Fatih ne zaman gideceksin kardeşim "
Fatih: " iki gün sonra gidip başvurmam gerekiyormuş "
Kıvılcım: " ne yani abi iki gün sonra mı gidiyorsun "
Ve meydan yine kıvılcım'ın kimseye vermeden tekrar ele geçirdi. Kız resmen Nihat Doğan'a rakip söz hakkı vermek yok lügat' tın da
Fatih selim: " evet kıvılcım ve abilerin konuşurken sen sus "
Ilgın: " uvvv koydu lafı ve gollll "
Ares abi kendini tutamayarak gülmüştü sanki o sözü Ilgın söylediği için gülmüştü bence öyleydi.
Deres: " sevdim seni güzel laf koyuyorsun "
Ilgın: " saol ama sevme beni mümkünse "
Tabi Ilgın kendine gelmişti artık susmayacaktı en azından abim buradayken Ilgın susmazdı abim olmadığı zamanda konuşmazdı. Sırf kavga başlamasın diye yan gözle Ares abiye baktığımda Deres abiyi ve Ilgın'ı izliyordu.
Fatih selim: " Ilgın saygı göster abine "
Ilgın: " tamam abi "
Kıvılcım: " abi sanki bunlar kaç yaşında ki biz abi diyoruz "
Fatih selim: " Kıvılcım Ares ve Deres yirmi yaşında olduğu için abi diyorsunuz "
Gazel: " ne yani senden büyükler mi "
Fatih selim: " evet Gazel benden büyükler "
Kıvılcım: " nasıl tanıştınız "
Ilgın: " merak etme kıvılcım sen bir yağmurlu akşam keman eşliğinde romantik bir masada tanışmışlar yaa hasbin Allah soruya bak "
Ares: " aslında aynı lisede okuduk iki yıl boyunca oradan tanışmıştık "
Ilgın ters ifadeyle Ares abiye bakmıştı bu görüntü pek hoş değildi ama Ares abi tatlı biriydi. Tahminen bir seksen beşte boyu vardı seksen arası kiloya sahip twiglight ta ki kurtlara taş çıkaracak şekildendi aman tanrım kıvılcım'a benzemeye başladım. Ares abi aynı zamanda Geniş omuzlara yüzünde bulunan soğuk tavrıyla ortaya serilen elmacık kemiklere sahipti adem elması Ilgın'a baktığı an yutkunduğunda ortaya çıkıyordu. Ares abi kesinlikle Ilgın'dan hoşlanmıştı Deres abi de bir seksen beş boylarında ortalama seksen kiloya yakın vücudu Ares abiyi andıran bir şekile sahipti. Ama onun uğruna ölünecek derin çukurlu gülümsemesini eşsiz kılan gamzelere sahipti Ilgın ablam her ne kadar adem elmasın sevse de onun için gamzeli olması daha önemliydi o yüzden twiglight da Kıvılcım ablam Jacob'ı seçerken Ilgın ablam Edward'ı seçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Narrativa generale" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...