oy ve yorumlarınızı bekliyorum...
bir bucuk yıl sonra
Ilgın ablam hapse gireli uzun zaman şu an yaz tatilindeydik ve ben üçüncü sınıfa geçmiştim. abim nişanlanmıştı. düğün konusunu Ilgın ablam için erteliyorlardı. Bence gereksiz bir şeydi sonuçta ablam o düğüne katılmazdı. Kıvılcım dediği hayatı kendine kurmuş Levent dediği kişiyle evlenmişti. hatta hamile bile kalmıştı. Abimden önce ablam bebek haberini vermişti. Ares abi bu süre boyunca Türki'ye ye hiç dönmemişti. Asrın üniversite için karadeniz bölgesine gitmişti. İşin en iyi kısmı da Alpertuğ'u hiç görmemiştim.Sanki bir şey olmuş gibi ortadan kaybolmuştu. Tabi bir çok değişiklik olduğu gibi Gazel ablada kendi yolunu çizmiş gazeteci olmuştu. Ama değişmeyen tek şey babamdı. Evi yokmuş gibi hala haftada bir arayıp bir kaç aya bir geliyordu.
Her hafta olduğu gibi bu hafta da görüş günü gelmişti ablama gitmek için acele etmiyordum. Ilgın ablam sadece beni görmeye alışmıştı tabi ayda bir de annemi görüyordu. Gitmek için hazırlanmaya başlamıştım her ne kadar Sivas'ın ayazı insanı dondurur deseler de şuan gayet çok sıcaktı hava o yüzden kolu kısa tişört giymiştim sadece kulaklığı alarak tekrar ablamı görmek için cezaevinin yolunu tutmuştum.
yazar'dan
Ilgın: " dönmüşsün seni özleyeceğim aklıma gelmezdi. Nasılsın "
" aslına bakarsan bende seni özledim ve iyiyim sorduğun için saol "
ıIgın: " hiç değişmemişsin seni gördüğüme sevindim "
" bende ama buraya hesapları kapatmaya geldim unutma "
Ilgın: " peki konuştuğumuz şeyi hazırladın mı "
" peki sen bana onun nerede olduğunu öğrendin mi "
Ilgın: " o iş çoktan yapıldı şimdi zarfı göster "
" al bakalım dosyan işte burada "
ılgın: " son bir şey daha bu belgeyi müdür odasında ki benim dosyamın içinde ki sağlık belgesiyle değiştirmelisin "
" biliyorsun bu deli raporu seni kurtarmaz sadece yangın sırasında dikkatli olmalıydın "
ılgın: " bunu bana yangın sırasında sırf sevdiği kızın defterini kurtarmak için içeriye giren adam mı söylüyor "
" dosyayı yerleştireceğim ortak ama şimdi söyle kıvırcığım nerede "
ılgın: " evli ve hamile olduğunu biliyorsun değil mi "
" bu şizofren raporunu yırtacağımı biliyorsun değil mi "
ılgın: " tamam iyi dinle yasemen'in dediğine göre kıvılcım Levent'in memeleketi denizli de yaşıyormuş "
" çok teşekkür ederim "
ılgın: " Alpertuğ dediğimi unutma kıvılcıma karşı benim özgürlüğüm "
" merak etme kıvılcım'ı yanıma aldıktan sonra her şey düzelecek haa bu arada yangın günü benimle anlaşma yapman zekiceydi. "
Ilgın: " ikimizde sevdiğimiz için her şeyi yaparız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASEMEN/ Yangın'ın külleri (Tamamlandı)
Narrativa generale" yüzünde ki nefret gülümsemesi ile baktı tek tek hepimize ' başlangıç bitti. ' dediğinde daha ne olduğunu anlamamıştık düğüm koptu birden, çözüm yaşanmadan final oynandı." Birbirinden kopmuş Hayatlar.... Başlangıç, Düğüm, Çözüm, Fin...