Bölüm 15: "Gece Kapanı"

3.1K 175 36
                                    

Bölüm Şarkısı: Birdy-Wings

"Mantığın durduğu yerde şeytan yardım eder."
-Dostoyevski, "Suç ve Ceza"

Aldığım zor karar yaşayacağım zorlukların müjdecisiydi.

Daha önce gerçekleşenlerin daha beterini görecektim, biliyordum. Ancak buna rağmen başlattığım o küçük yangına atlamadan edememiştim.

"Viperalar acımasızdır," demişti Çağın. "Anlaşmayı bozarsan seni öldürürler."

Gülümsemeden edememiştim. "Anlaşmayı onların bozmasını sağlayacağız Talay. Ben bozmayacağım."

Gece yarısı Alkan ile konuşmuştum. Alkan, Viperalara girmemi sağlayabilecek tek kişiydi. Sivri zekâsını konuşturup beni oraya sokabilirdi.

Nitekim de öyle olmuştu. Ustaca bir planla anlaşmayı yerle bir edecektik. Şu anda ihtiyacımız olan tek şey; zamandı.

O arada B planını yürürlüğe koymam gerekiyordu. Tahmin edileceği üzere, B planımız; Tuğberk'ti.

Babamın da istediği gibi Tuğberk ile bir bağ kurmam lazımdı. Onun aklını çelmem ve Burak'ın odasına ulaşabilmek için her yaz Gediz malikânesinde düzenlenen yardım yemeğine beni davet etmesini sağlamalıydım.

Burak'ın şifreli olarak tuttuğu küçük bir defter vardı. O defterde başka bir ipucu bulabileceğimi biliyordum.

O deftere ulaşabilmek için Tuğberk'in aramasına cevap vermiş ve bu geceki konserine geleceğimi bildirmiştim.

Vicdanım bu fikre karşı çıksa da Burak'ın katilini bulmaya istekli olan yanım onu dakikasında susturmuştu. Şimdi, aynanın karşısına geçmiş, acıklı bakışlarımla kendimi süzüyordum.

"Etek giymek istemiyorum."

Dolabımı büyük bir zevkle karıştırmakta olan Çağın başını giysi yığınından kaldırıp bana çevirdi. "Bana kalsa seni çuvalla gönderirdim o çocuğun yanına. Ancak planı bozmak istemediğimden kendimi tutuyorum. O eteği giymelisin, sarışın."

"Başka bir şey giysem olmaz mı? Neden elbise ve etekte ısrar ediyorsun?"

"Çünkü fıstık..." Yerdeki kıyafetlerin arasından siyah, çapraz askılı bir bluzu çıkarıp bana fırlattı. "Erkekler güzel bir çift bacak görmekten hoşlanır. Dış görünüşünle onları tavlayabilirsin."

Attığı bluzu havada yakaladım. "Tuğberk'in görünüme baktığını sanmıyorum."

"Ah emin ol, bakıyor."

"Bundan nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" Konuşmak için dudaklarını araladığı sırada elimi havaya kaldırıp onu susturdum. "Ya da dur, bilmek istemiyorum."

Haylazca sırıttı. "Güzel bir vücudun var, bunu silah olarak kullanmalısın."

"Aklımı silah olarak kullanmayı tercih ederim." Arkası dönükken üstümdekini çıkarıp bluzu üzerime geçirdim.

"O cepte, biz garantiye almak istiyoruz."

Bana doğru dönüp baştan aşağı beni süzdü. "Bluz olmadı."

Gözlerimi devirerek bulduğu başka bir kumaş parçasını başımdan geçirdim. "Kendimi nasıl davet ettirebilirim? Hiçbir fikrim yok."

Saten, göğüs kısmı dantel işlemeli askılıyı giyip siyah eteğimi aşağı çekiştirdim. Çağın şaheserini beğenmiş gibi gülümsemesini genişletti. "Sana güvenmesini sağla. Kendini güvende hissederse laf arasında geçirir."

Binlerce AnıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin