Bölüm 6 : Biliyordum ( ara bölüm)

1.4K 77 14
                                    


Güvertede aniden beliren tanrılarla melezler şaşkınlık evresinin ötesinde bir duyguyu yaşıyorlardı.Tanrıça Artemis yumuşak ama ciddi sesiyle konuşmaya başladı "Size yardıma geldik melerler ve değerli avcım." Piper 'in gözü annesinden başkasını görmüyordu.Afrodit onunla beraberdi,onlarlaydı.Ah harika diye düşündü, işimi zor.Apollon büyük bir gülümsemeyle gözünü hepsinin üzerinde dolaştırdı ve Annabeth2de durdu. Gözlerini kısarak ona yaklaştı ve şevkatli bir ses tonuyla konuştu "Yavrucum biraz dinlenmelisin.Yoksa işe yaramaz." Annabeth ona sadece bir saniye baktı.Bir saniye.Sonra bayıldı.Tabi yere çarpmadan önce Apollon onu yakaladı ve Jason'a sordu "Odası nerede?" Jason şaşkınlıkla konuştu " Sağdan 3.oda" ( doğru mu bilmiyorum )

Apollon başını sallayarak seri adımlarla kucağındaki Annabeth ile güverteden ayrıldı. Athena ne kadar karşı Çıkacak gibi olsa da sustu ve Poseidon'a döndü.Tanrı Poseidon denize bakıyordu, hüzünlü bir şekilde. "Poseidon?" diye mırıldandı Athena yumuşak bir sesle.Poseidon irkilip onadöndü. "B-ben," derin bir nefes aldı "oğlumun kamarasında kalacağım.Nerede?" sesinde sakladığı bir üzüntü gizliydi. Piper konuştu "Annabeth2in odasının karşısı.Soldan 2.kapı" Poseidon ,Piper'a teşekkür ederek yürümeye başladı.Athena derin bir nefes aldı ve seslendi "Poseidon ben de geliyorum.Konuşmamız gerek." dedi ve peşine düştü.İkisi birlikte güverteden çıkarken melezler onlara tuhaf tuhaf bakıyordu.Poseidon ve Athena anlaşıyorlardı,kavga etmiyorlardı,tartışmıyorlardı ve gözleriyle birbirlerine ışınlar yollamıyorlardı.Baya sıra dışıydı.

Ares, gözlerini Frank'in üstünden ayırmadan konuştu "Size kılıç eğitimi vereceğim ." sesi kızgındı.Percy'nin gitmesi isteristemez onu üzmüştü ve kızğınlığıyla onu bastırıyordu.Hermes lafa daldı "Ah yapma Ares. Perseus eline kılıç aldığı ilk senesinde daha eğitim bile görmeden seni yenmişti." Hermes çok eğleniyordu.Perseus sözünde duruyordu.Tanrıları daha iyi bir hale getiriyordu .Hermes içinden düşündü. Aferin ,sözünde durdun ufaklık.

Ares kızgınlıkla ona döndü ve üstüne yürümeye başladığında Hermes ona masum masum sırıtıyordu. Gözleri Afrodit'e döndüğünde kaşları çatıldı ve kendisine doğru kızgınlıkla gelmekte olan Ares'e Afrodit'i gösterdi.

Güzel tanrıça bakışlarını güneşe çevirmiş,yüzünün aydınlanmasına izin veriyordu gözleri kapalıydı.Normalde çok güzel bir görüntü olan bu manzarayı bozen tek şey Afrodit'in gözünden düşen bir-iki damla yaştı.

"Afrodit?" diye seslendi Hermes.

Melezlerden çıt çıkmıyordu.Daha doğrusu çıkamıyordu.Hepsi vhala şoktaydılar.Tanrılar onların güvertesindeydiler,3 tanesi şuan odaların olduğu yerdeydiler,Atehan ve Poseidon iyi analşıyrodu,Tnarılar ona görevlerinde yardım edeceklerdi,Afrodit ağlıyordu,Percy ilk seferinde Ares'i yenmişti.

Açıkcası Hazel,Leo,Jason,Piper onun hakkında daha neler öğreneceklerini bilmiyordu.

"Efendim Hermes"

"Sen..iyi misin."

"Ah tabiki de iyiyim. Aşkın saygısını ve sevgisini kazanmış bir KAHRAMAN yolundan sapmak üzere.Aşkını bile bıraktı.Aşkı bırakmak kolay değildir.En son bırakan..." dedi ve tanrılara bakan bakışları melezlere döndü "Iason'du.Ki bu aşkını öldürmek içindi. Ama Perseus korumaktan bahsetti. Bu sıradan bir görev değil canlarım."

"Sağdan 6.Ares ve Apollon'un odası. 7.Athena ve Artemis'in odası . 8.Afro-" Leo'nun şaşkınlıkla ve hızlıca çıkan sözlerini kesti .

"Ben Poseidon ile kalacağım tatlım.Benim de konuşmam gereken şeyler var sonra 8.kamaraya geçerim."

Leo hızlıca kafasını salladı.Tanrıların hemen odalarına çekilip güvertede MELEZ arkadaşlarıyla başbaşa kalmak istiyordu.

Tanrılar sanki Leo'nun bu isteğini anlamış gibi bakıştılar ve 3'ü de güverteden indi.

Tanrılar gittiği an tüm melezler yere oturdu.Hepsi pörtlek gözlerle derin bir nefes alırken Leo konuştu

"Şimdi ne yapacağız"

******

Arkadaşlar dediğim gibi bu ara bölümdü ve bitt-

NAYIR BİTEMEX

leo burada ne işin var senin?!

YAZAR ARKİDİŞCİĞİM ANNEBETH VE APOLLON'UN GİTTİĞİ YERDE NE OLDUĞUNU ANLATSANAAAAAA ;)

Leo , fesat mısın yavrucum sen? Apollon ,Perseus'u sever ayrıca onun bi gururu var.Fesat düşünceleri resetle.

O ZAMAN ANLAT VE AYDINLAT BİZİ.HEPİMİZ FESAT DÜŞÜNÜYORUZ.ŞEY HAZEL VE FRANK HARİÇ.

Tch.

*********

ODADA :

Apollon sarı saçlı kızı büyük bir yumuşaklıkla yatağına bıraktı ve yanına sandalye koyarak oturdu (ışınlama) Kıza şevkatle bakarken kızın mırıldandığını farketti.Duymak için ona biraz daha yaklaştı.Kız daha yeni uyumasına rağmen çoktan terlemeye başlamıştı.Apolon melezlerin kabuslarını bilirdi ve lanet ederi bunlara.Elini tam alnına koyacakken Annabeth "Percy" dedi.Bu Apollon'u bir süre dondururken ona daha da yaklaştı. Bu kız kabusunda Percy'yi mi görüyordu

"Percy,hayır," Annabeth'in başı sağa-sola sallanıyordu "kurtul lanet büyüden"

Bu kadarı Apollon için yeterdi.Elini hızla alnına dokundurdu ve büyülü sözlere başladı. Annabeth derin bir nefes alırken "biliyorum" diyerek mırıldandı.

Bakışları kamarada ki küçük cama dönerken tekrar mırıldandı

"Biliyordum."

^^^^^^^^^^^^^^^^^

Yep.Bitti arkadaşlar.Leo'ya teşekkürlerini iletirsiniz. biliyordum didi.Neyi biliyordu acaba ? Sizleri seviyorum sonraki bölümde görüşürüzzzzz :)


Olimpos'un Laneti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin