Aradan da kısa bölüm..

978 54 19
                                    

Kendimi çok karışık hissediyordum.Poseidon'un olmama karşın karışıklığı hissedebiliyordum. Nedenini tam bilmesem de bunun bir nedeni Melez Kamp'ından ve Annabeth'den ayrılmam olabilirdi ah tabi bir de Olivia.

Hayır Olivia'ya karşı birşeyler hissetmiyordum.Ama o beni çok rahatsız ediyordu.Sülük gibiydi.Daniel'in yanında ne kadar normal davransa da ona akşamlar ve tekke bir şeyler oluyordu.Yapışmaya başlıyordu ve sanırım beni ayartmaya.Yani terbiyemi bozacağım ama her gece MAVİ bir gecelik ile odama geliyordu.Hadi kırmızı neyse siyah neyse de ..MAVİ ! Nereden buldu mavi geceliği?Normal gecelik gibi değil,açık bir gecelik..Bayağı açık.. Sonra diyorlar Percy niye bu kadar dengesiz? Ya kızlar asıl neden bu kadar dengesiz???!!!

Olivia'ya karşı tamamen boştum benim için sadece Annabeth var.Ama nedeninin bilmediğim bir şekilde Olivia'ya çekiliyorum. Büyü mü yaptılar diyeceğim ama bu imkansız.Çünkü zamanları yoktu. Ne zaman yapmış olabilirlerdi ki ? Olivia'da büyüyü yapmış olamaz eğer yapsaydı belli ederdi.Şu dedikoducu kızlar vardır ya ...Onlar gibi.Ona söylenen hemen bilinir.Saniyesinde.O kızlara az çok benziyor Olivia. Olay ne kadar büyükse tutmak o kadar zordur.

"Perseus.."

En nefret ettiğim zaman geldi. Olivia klasik odama girme işlemini gerçekleştiriyor.

"Olivia seni daha ne kadar reddetmem gerek?" diye sordum bıkkınlıkla. Cidden bıkmıştım ! Şimdi elimden kötü şeyler gelecekti kendimi zaten zor tutuyorum valla ona bir şey yapardım.Yapmaz diye bir şey yok.Yapardım.

"Percy," dedi sakince ve bana doğru yavaş adımlarla gelmeye başladı.Geceliği yırtmaçlıydı ve kısaydı...

YAZARIN AĞZINDAN:

Percy susuyordu ama bu aslında ona zarar vermemek için yapılan bir eylemdi. Olivia ise bunu yanlış anlamıştı ona daha çok ve daha hızlı bir şekilde yürümeye başlamıştı.

"Olivia yeterli." dedi Percy dişlerini sıkarak. Bu kız ne yaptığını sanıyordu?Veya kim olduğunu? O Annabeth'e aitti.Annabeh'de ona. Başkası onları ,onu ilgilendirmezdi.

"Percy , Annabeth 'i özlediğini biliyorum.İstersen sis'i kullanarak bu özlemini giderebilirim.Bırak yapayim."

Yoh artık ! Daha neler diye düşündü Percy.

Yer sallanmaya başladı,diye düşündü Olivia ama o Percy'yi kızdıracak bir şey dediğini düşünmüyordu.

"SEN!KİM! OLDUĞUNU! SANIYORSUN!" diye gürledi Percy. Ne hakla gelip ona bunu söyleyebilirdi? Hangi cesaretler? Ne yüzle?

"Yansıma için her şeyi yaparım!" dedi Olivia bağırarak.

Percy şaşırdı.

"Yansıma?" diye sordu merakla.

"Şey." diyen mırıldandı Olivia,"hadi yarın görüşürüz!İyi uykular!"

Odadan jet hızıyla çıktı.

"Ha?"

2.6799999999���Y��

Elimden gelen bu arkadaşlar.Sonraki bölüm dahaaaaaaa daaaaa uzun olacak.Ben şuan sadece yayınlamak için yayınladım normalde buradan devam edecektim ama bir de Olivia ve Percy'yi yalnızken tanıyın istedim.Az da olsa umarım beğenmişsinizdir. 

Tekrardan özür dilerim çok yoğun bir süreç içerisine girdim (meclis olayları) ve bir de sınav haftam başladı.

Olimpos'un Laneti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin