Kendi kitabımdan alıntılar yaparak bu bölümü 3392 bolum yaptım.
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Herkes balodayken Hermione yeni hazırlanmıştı. Hermione büyük salonun kapısına gelince kapılar birden açıldı. Herkes şaşkın gözler ile ona bakıyordu. Snape neredeyse gözleri fal taşı gibi açılıyordu. Melek gibi görünüyordu
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Snape onunla dans etmek için yanıp tutuşuyordu. Ama herkesin ortasında dans edemezlerdi. Zaten yarın da Snape'in evine gideceklerdi. Hermione daha önce gittiği için o evi adı gibi biliyordu. O evde olanlar da aklına geliyordu. Keşke Snape yenide-. Neden rol yapmıyordu. Rol yapabilirdi. Kendisine fedakâr aşık büyüsü yapılmış gibi davranabilirdi.
Öylede yaptı zaten.
*2 gün sonra*
Önce sürekli gündüzleri uyudu. Snape kuşkulanmaya başlamıştı. Sonra ise sürekli Snape'in karşısına çıktı. Ve sonunda Snape şüphelenmişti.-Granger odama gelirmisin.
-Peki Snape.
Snape'in odasına gelince gösterilen yere oturdu. Ve Snape söze başladı.
-Grang- Hermione galiba birinin sana yeniden Fedakâr Aşık büyüsü yaptığını düşünüyorum. O yüzden ne kadar ileri olduğunu görmek için ben zihnini kontrol edeceğim. Dumbledore ise bedenini ruh hâlini.
-Peki Snape.
-Şimdi zihnini serbest bırak. Normal düşün ki bende anılsra ineyim. Ve bu sabahı göreyim.
Hermione evet anlamında başını salladı.
Snape haykırdı:
-!!!!!!ZİHNİBEND!!!!!!
Snape oyalanmadan bu sabahı buldu. Ve gördü gerçekti. Ve baya ilerlemişti.
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Dumbledore gelince Snape hemen ona her şeyi anlattı. Dumbledore çoktan anlamıştı Granger'ın numara yaptığını ama Snape nasıl anlamamıştı. Dumbledore aşk insanı kör eder diye boşuna dememişler diye aklından geçirdi. Sonra Dumbledore'un aklına bir fikir geldi. Gerçekten de Hermione'ye yapsa. En azından daha inandırıcı olsun diye. Evet evet yapmalıydı. Hogwarts Şatosuna dönünce yapacaktı.
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
*Dumbledore Hogwarts'a döner ve büyüyü yapar. *Hermione bunu hissetmiş olacakki Dumbledore'un planında başarılı olduğunu görür. Bir zafer ifadesiyle gülümsedi Hermione.
Snape de bu durumdan pek şikayetçi değildi. Hermione bu gün yine çok uyumuştu. Snape artık bıkarak onu yatağına (Hermione'nin) yatırdı. Kız bir melek gibi uyusada sürekli ter döküyordu. Sonunda bu uyku evrerinin sonuna gelmişlerdi. Ama sırada daha kötü bir evre vardı. Kendini kaybetme evresi. Ve Granger tamda bu evredeydi.
*Bugün Olanlar*Sabah kalkıp Hermione'nın hazırladığı kahvaltıyı yedikten sonra Snape yine uyuzluk yaparak masayı büyüyle temizledi. Adam bunu hala anlayamamıştı. İş yapmak büyünün
Hermione üzerindeki etkisini azaltıyordu. Daha sonra ikisi Snape'in iksir ofisine geçerlerken Snape ona masasını gösterdi ve 'Yaşayan Ölüm' iksirinin talimatlarını
alıp kaynayan kazanın karşısına geçti. Kollarını sıvayıp işe başladı.
Hermione kedi otu köklerini keserken yanından gelen sesle ürktü.
"Slughorn senin bu iksirini çok methetmişti. Göster maharetini." Hermione adamın yüzüne bakmasada onun alaycı bir şekilde dudak büktüğünü görebiliyordu. Melez Prens'in
kitabında yazan detayları hatırlamaya çalışırken düzenli bir şekilde kedi otlarını doğruyordu. Doğradığı otları kazana atarken adama bir bakış attı ve onula gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Aşk #Wattsy2017
General FictionHer şey bir büyü ile başladı. Druella Black eşi Cygnus Black ile kendi hırslarını kurbanı olması için bir kız yaptılar. Bu kızda sevgi olmayacaktı. Bu kızda acıma duygusu olmayacaktı. Kendi hırslarını bu kıza yansıtacaklardı. Ve sonunda oldu. Yüzyı...