Uykuyla Gelen

221 10 4
                                    

Sırf sizi Merakta bırakmamak için bir günde 2 bölüm yazıyorum.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Snape koşar adımlarla Hermione'nin yanına geldi. Onu uyur hâlde bulunca rahatladı. Ve iksirleri getirmeye gitti. İksirleri getirince Hermione'nin nerelerinin yaralandığına baktı. Göğüsüne bile lanet yapmıştı. Lanet olası adam. Snape başka çaresi olmadığını anlayınca Hermione'nin üzerini çıkardı. Kız önünde sütyen kilot duruyordu. Her ne kadar istese de umursamadı ve iksirleri gereken yerlere miktarınca sürdü. Snape kızın canını acıtmamak için yavaşça ve nazikçe sürüyordu. O sırada Hermione uyandı. Uyandığı saniyede de kıpkırmızı oldu. Hemen çarşafı üzerine çekerek

-Ne yaptığını sanıyorsun sen. Sen bana.......

-Hermione sakin ol. Ron seni yaralayınca bende iksirleri sürmek zorunda kaldım. Ve ayrıca bunlar görmediğim şeyler değil. Sana tecavüz etme niyetindede değilim. Şimdi sakin ol ve örtüyü bırak.

Hermione örtüyü hâla bırakmayınca Snape sinirle örtüyü üzerinden çekti. O sırada Hermione acıyla inledi. Snape hemen özür diledi. Ve acıdığını tahmin ettiği yerleri iksirle okşadı. Gereken iksirleri sürünce Snape Hermione'nin üzerine çarşafını örttü ve

-Şimdi burada uyu. Dumbledore gereken açıklamayı arkadaşlarına yapar.

-Peki siz?  Siz nerede uyuyacaksınız.

-Ah ne düşüncelisin. Bende koltukta yatacağım. Bir mahsuru yoksa.

-Ben koltukta yatarım. Ben alışkınım zaten.

-Bu konu burada kapanmıştır. Bayan Granger.

Sırf Hermione'yi sinir etmek için söylemişti. Snape Hermione'yi yatırdıktan sonra kendisi de kitap okumaya başladı.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Snape acılar içinde kıvranırken Ron Hermione'ye de bir lanet atmıştı. Snape son bir gayret ile asasını almaya çalışırken Ron haykırmıştı.

-Avada Kedavra
Yeşil büyü ile yere yığıldı Snape.Hermione çığlık atıyordu. O sırada sesine aşık olduğu adamın sesini duydu.

-Hermione Hermione iyimisin. Kalk. Tamam geçti. Hermione.

Diyerek dürtüyordu sevdiği adam. Hermione birden yataktan çığlık atarak kalktı. Snape ise o sırada kızın kalp atışlarını dinlediği için Hermione kalkınca sarılmış gibi oldular. Snape ne olduğunu anlamak için kızın gözlerine bakması yetti. O bir zihnlfendar dı. Snape kızın zihnini okuyunca sert ama ipeksi bir haraketle kızı kendine çekti. Ve ona sarıldı.

-Geçti tamam sakin ol.
Diyerek sakinleştirmeye çalıştı. Pekte başarılı olmayınca odasına gidip *Rüyasız Uyku İksiri* ni alıp geldi. Hermione içmek istemediği için Snape zorla ağızını açtı ve iksiri döktü. Hermione bir an boş bir duvara bakakaldı. Ve ardından arkaya yığıldı. Yani yatağa. Snape Hermione'nin rahatladığını görünce kendiside rahatladı. Ve kitap okumak yerine kızın yanına uzandı. Araya yastık ve bir sürü yorgan koyduktan sonra derin uykunun ellerine bıraktı kendini. İlk defa bu kadar rahat uyuyordu Snape. Kendisini bıraktı uykunun derin kollarına. Birden irkildi duyduğu ses ile hemen gözlerini açtı. Bir de ne görsün Hermione göğüsüne yatmış. Ve bacakları birbirlerlnin üzerinde. Snape o görüntüde şok olsada kopamadı kızdan.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin