Zaman Dönüştürücü

203 4 4
                                    

Evet bu yazar kaç gündür TEOG'a çalışıyor. Ve size bir şeyler yazıyorum. I Love You So Much
Ssnapedelisi lizzington1 sshg17 SeverusunAsigi

Zamanı değiştiremezsin, aksine zamandan ders almalısın.

                                                        Alice harikalar diyarında

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Önceki bölümde;
Herm hani Snape ile Bellatrix nişanlandılar ya. Hani Bellatrix hatalarının farkında ve onları düzeltmek istiyor ya. Ben diyorum ki. Zaman dönüştürücüyü kullanalım. Hatalarını düzeltmek isteyen herkesi yanımıza alalım.

-Aslında çok güzel bir fikir. Ama bir sorun var. Bilin bakalım ne?.  Zaman dönüştürücümüz yok.

Glnny haince bir sırıtışla

-Kim demiş yok diye.

-Nereden buldum. Yoksa.........  Bunu yapmış olamazsın. Bellatrix'ten almış olamazsın.

-Tabiki aldım. Hatta o verdi.

- O zaman ne bekliyoruz. Çabuk onları bir şekilde bulmamız lazım.

-Ben o işi hallettim. Hepsi birazdan burada olur.

-Sen bir mucizesin Ginny. Seni seviyorum.

-Bende seni Herm
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Ginny ile Hermione her şeyi planladıktan sonra iş diğerlerine haber vermekti. Bunun için Ginny patronusunu (Maral)  gönderdi. (Bu arada Severus Lily'i bi donem seviyor. Ama Lily onu rezil ettikten sonra Bella ile iyi arkadaş oluyorlar)
Bellatrix ile Severus mesajı aldıktan sonra acil bir durum var sandıkları için üstlerini bile değiştirmeden cisimlenmişlerdi. Üstelik Bellatrix vampir olmasaydı kesinlikle öleceğini bildiği için hâla üzerinden panik hâlini atamamıştı. Severus'a yol boyunca sıkıca sarılmış ve neredeyse ağlamıştı. Hermione Bellatrix'i görüne hemen yanına giderek;

-Sizi biraz acele ettirdiğimizi biliyorum. Ama biz bir şey düşündük. Ayrıca Bellatrix zaman dönüştürü için teşekkür ederim. Size bir haberimiz var. Siz geçmişte bir kaç hata yaptınız. Ve biz bunları düzeltmek istiyoruz. Tabi sizin desteğinizle.

Bellatrix gülümserken Severus hemen kızdı.

-Siz ne saçmalıyorsunuz. Siz neden bahsediyorsunuz. Biz hiç bir yere gitmiyoruz değil mi Bella.  Bella..  Bella?

Bellatrix o sırada Ginny'in yanına oturmuş gidecekleri tarihlere bakıyordu. İlk başta kendisi vardı. Sirius'u aşkını aptal bir büyü yüzünden öldürdüğü kuzeni. Onu geri getirebilirdi. Onu geri getirebilirdi. Bu son sözleri yüksek sesle söylemişti.

Severus kaçamak bir bakış ile Bella'ya baktı.

-Bellatrix sana söylemem gereken önemli ve kızacağon bir durum var. Bunu duyunca belki bağıracaksın belki kızacaksın ama bilmeye hakkın var. O gece Sirius ölmedi. Onu yoldaşlığın gizli bir evinde saklıyorlardı.  Sadece biraz yorgundu. Birde yaralıydı. O senin karşına çıkamadı. Ve ben senin karşına çıkıp senin kafanı karıştırmamak için.............. Bende..........

-Sende bunu gizledin değilmi Snape. Nasıl yapabildin. 1 yıl boyunca gözüme baka baka nasıl yalan söylemeyi becerdin Nasıl yapabildin. Ben 1yıldır nasıl bir vicdan azabı çekiyorum senin haberin varmı.

Bella farkında olmasada bağırmıştı. Hemde yüksek sesle. Severus onu anlayabiliyordu.

Sonra bir cisimlenme sesi geldi.

-Beni mi özledin Bell.

Bellatrix duyduğu ses ile irkildi. Ona sadece bir kişi Bell diyebilirdi. Hemen arkasını döndü.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin