Bence güzel bir Snamione bölümü oldu. Ayrıca bir süpriz çiftim daha var.
Ama Ginny Draco mu yoksa Ginny Harry mi yapsam karar veremiyorum.Ssnapedelisi lizzington1 SebnemSD SeverusunAsigi
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
-Bellatrix sana söylemem gereken önemli ve kızacağon bir durum var. Bunu duyunca belki bağıracaksın belki kızacaksın ama bilmeye hakkın var. O gece Sirius ölmedi. Onu yoldaşlığın gizli bir evinde saklıyorlardı. Sadece biraz yorgundu. Birde yaralıydı. O senin karşına çıkamadı. Ve ben senin karşına çıkıp senin kafanı karıştırmamak için.............. Bende..........-Sende bunu gizledin değilmi Snape. Nasıl yapabildin. 1 yıl boyunca gözüme baka baka nasıl yalan söylemeyi becerdin Nasıl yapabildin. Ben 1yıldır nasıl bir vicdan azabı çekiyorum senin haberin varmı.
Bella farkında olmasada bağırmıştı. Hemde yüksek sesle. Severus onu anlayabiliyordu.
Sonra bir cisimlenme sesi geldi.
-Beni mi özledin Bell.
Bellatrix duyduğu ses ile irkildi. Ona sadece bir kişi Bell diyebilirdi. Hemen arkasını döndü .
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Bellatrix bir anlığına sadece bir anlığına Sirius'a ne kadar aşık olduğunu hatırladı. Bu pek çok kişinin gözüne çarpmasa da görmesi gereken Sirius ve Snape görmüştü. Severus Hermione'nin aptal rüyasından sonra Bellatrix'i bulmuş ve onunla ilişkilerini ilerletmişlerdi. Severus ve Bellatrix arasında hiç bir zaman güçlü bir aşk olmamıştı. Bir Sirius Bellatrix değillerdi. Ama iyi anlaşıyorlardı. Ve arkadaş olarak kalıyorlardı. Bazen Snape'in bel altı şakaları biraz kötü olsada Bella'nın intikamları çok eğlenceli oluyordu. Ama Sirius geldikten sonra sanki her şey değişmişti. Her şey. Ginny Bellatrix bunları düşünürken araya girdi.
-Artık geçmişe gidebilir miyiz?
Bellatrix hâla şokun etkisinden çıkamamış olduğu için Ginny'in dediklerini duymuyordu. Nasıl bu kadar kolay olurdu. Nasıl hayatı birden alt üst olurdu. Nasıl en derinlere gömdüğü aşk şimdi yüzeye çıkardı. Sirius bunu fark etmiş olacak ki yavaş ama havalı hareketlerle Bella'nın yanına geldi.
- Seni çok özledim. Bella'm.
"Bella'm, Bella'm, Bella'm" Bellatrix'in kafasında bu sözler dönerken içindeki Bella ona el salladı.
- Hani onu öldürmüştün. Hani onu sevmiyordun. İşte yıllar sonra tekrar ben geldim. Benden bu sefer kurtulamazsın Bellatrix. diye sitem ediyordu içindeki Bella. O yıllar önce içindeki Bella'yı bastırmayı başarmıştı. Ama bu aptal yüzünden tekrar geri gelmişti. Üstelik Sirius'ta onu ilk gördüğünde gözlerinde Bellatrix'in kara gözleri değilde, Bella'sının gözlerini görmüştü.
Bu sessizliğin ardından Hermione dayanamayıp sormuştu.
- Acaba ne zaman gideceğiz.
-Siz çenenizi kapattığız zaman Bayan Granger. Dedi her zamanki somurtkanlığı ile.
Ginny birden ani bir atak yaptı. Hepsinin bir yerinden tuttu. Ve zaman dönüştürücüyü ancak 3 kere döndürebildi. Çünkü Sirius her zamanki sakarlığıyla Bellatrix'e uzanayım derken Ginny'nin elindeki dönüştürücüyü yere düşürdü.
Birden bütün ekip;
Ginny, Draco, Snape, Bellatrix, Sirius,
Hermione, Neville ve Luna yere kapaklandılar. Zaman Dönüştürücü kırılmıştı. Bellatrix yere, Sirius onun üstüne Hermione yere Severus onun üzerine Ginny Draco ve Luna ise Neville'nin üzerine kapaklandılar.Bu durum her ne kadar komik olsa da kimse gülmemişti. Hatta herkes aksine çok sinirliydi. Birden Severus Sirius'un üzerine yürüdü.
- Seni aptal Patiayak. Senin yüzünden zamanda kısıtlı kaldık. Bunlardan yeni bir tane yapmak ne kadar sürüyor senin haberin var mı?.
Bellatrix masumca sordu.
-Ne kadar?
-Tam 1 yıl.
Odadaki herkesin ağızı bir karış açıktı. Geldikleri zamanı dahi bilmiyorlardı ki içeri Armando Dippet(Dumbledore'den önceki müdür) içeri girdi. Odadakileri görünce burada ne oluyor demesine kalmadan Sirius her şeyi anlatmıştı bile. Ama bir sorun vardı. Müdür olanları düzeltmek gelecekdeki gibi yapmak için bir iksire ihtiyacı vardı. Taaaa 10 yıl sonra Bellatrix Severus ve Çapulcular buraya gelecek ve zamanı aynı yaşamaya dev edeceklerdi. Ama gelecekten gelenler her şeyi değiştirebilirlerdi. İyiyi kötü,kötüyüde iyi yapabilirdi zaman.
Bu yüzden bir an önce bu iksiri hazırlayıp içmeleri gerekiyordu. Bu iksirin yapımı ise sadece 4 ay sürüyordu. Ve bu iksir yapılana kadar büyüyü fazla kullanmayacak, evden fazla dışarı çıkmayacak, üstelik beraber yaşayacaklardı.
Bellatrix bunu duyar duymaz Sirius'a kaçamak bir bakış attı. Sirius ile 4 ay. İçindeki Bella sevinçten havalara uçuyordu. Armando Dippet onları uzak ve ıssız bir adaya götürdü. Bir şatoya gelmişlerdi. Biraz kasvetli olsada konaklanacak bir yere benziyordu.
Şatoya girer girmez Bellatrix'in yaptığı ilk iş kızlar ile beraber kendisine oda seçmek oldu. Tabi bunu yaparken tozları ve örümcekleri hesaba katmadığı için merdivenlerden aşağı yuvarlandı. Sirius ve Severus kızın yanına koşarak önemli bir şeyi var mı diye baktılar. Sadece başı kanıyordu. Kıvırcık ve dalgalı saçları yarayı kapatsada kanın yoğun olduğu yer belli oluyordu. Sirius yarayı bulmak için Bellatrix'in saçlarına eğilince o çok özlediği kokuyu içine çekti. Severus ise Sirius'u ittikten sonra Bellatrix'i kucağına alıp en geniş ve en güzel odaya götürdü.
Koltuğun üzerine yatırdıktan sonra dudaklarına dokunarak çıktı. Hermione ise o sırada Bellatrix'in yanındaki odaya gittiğinde çoktan Sirius'un odaya yerleştiğini gördü. Hafif gülümseyen Hermione önüne bakmadan
- Ah şu aşk .
Deyince Snape'in sorgulayan bakışlarıyla karşılaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Aşk #Wattsy2017
Ficción GeneralHer şey bir büyü ile başladı. Druella Black eşi Cygnus Black ile kendi hırslarını kurbanı olması için bir kız yaptılar. Bu kızda sevgi olmayacaktı. Bu kızda acıma duygusu olmayacaktı. Kendi hırslarını bu kıza yansıtacaklardı. Ve sonunda oldu. Yüzyı...