I Killed Sirius Black

126 3 0
                                    

Arkadaşlar gerçekten üzgünüm 8.sınkf olduğum için yetişemiyorum zaten sezon finali yapıp 1 ay sonra yada dayanamazsam 3 hafta sonra geri gelirim. Sezon finali yapmayı düşünüyorum....
☺😉😉😵
-"Peki Profesör"

Sirius o sırada Bellatrix'in başının ucunda elini tutmuş bekliyordu. O uyansın onunla atışmaya bile razıydı. Ki zaten onunla atışmak dışında fazla konuşulmuyordu. Sirius sonunda dayanamayarak başını Bellatrix'in kafasının yanına dayadı ve uykuya daldı. Sonra olanlar ise tamamen karanlıktı. Sirius en son rahat bir uykuya dalmıştı. Tabi en son Bellatrix uyanıp ona sağlam bir yumruk geçirene kadar.

Sirius yere düşmesine rağmen kalktı ve hayranlıkla Bellatrix'e onu düşürmek istercesine sımsıkı sarıldı. Bellatrix bir şokla donakaldı. Sonra Sirius'u itti. Yanakları kızarmıştı. Ama belli etmemeye çalışıyordu. Ama Severus ve Hermione bu anı görmüş ve gülmeye başlamıştı
💖💖💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜❤❤❤💖💖

- Sen tam bir sapıksın Sirius Black.

- Evet, ama sadece senin sapığınım Bellatrix Black.

- Pardon bölmek gibi olmasında Voldemort dışarıda geziyor. Yani Sirius'un sapık olması-ki bence Bellatrix bu konuda haklı büyük bir dert değil.

Hepsinin birden sinirleri bozuldu. Snape hariç herkes kahkalarla gülmeye başladı. Onlarda büyücüydü ve onlarında gülmeye hakları vardı. Bir karar verdiler. Hemen toplanıp ipucu arayacaklardı. Ama Dumbledore'den gelen mektup bütün planları alt üst ediyordu.
Mektupta;

    Değerli Dostlarım;

Bu üzücü haber için gerçekten çok üzüldüm ve bir karar verdim.
Bu gece sizin kutlama geceniz olacak.
Sizde büyücüsünüz ve parti için gerekli olan herşey tavan arasında.  

                                                        Sevgilerle  Dumbledore

- Siz ciddimisiniz? Ben orada neredeyse ölecekken siz bunu mu kutlayacaksınız.

-Sence?

- Neyse ben tavan arasına çıkıyorum gelen?

- Bırakın Bayan Granger ben hallederim.

-Bir kaç kutuyu mu taşıyamayacağım?

Severus ve Hermione hararetli bir şekilde tartışıp tavan arasına giderken Bellatrix ekledi

- Bir gün seni öldürürsem ne yaparsın?

- En son sana bakıp gülümserim.

- Ben seni öldürmek istemiyorum..

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin