Gündüz Düşleri -Bölüm-1-

1.1K 32 14
                                    

Hermione Granger her zamanki gibi iksir dersinde en öne oturdu. Nedense Severus'un bütün aşağılamalarına karşı ona karşı bir ilgi duyuyordu. En sevdiği öğretmeniydi. Snape yine havalı havalı bir giriş yapmıştı. Acaba bu gün Gryffindor dan kaç puan kıracaktı? Kıkırdamasına engel olamadı. Ta ki Snape'in
-Bayan Granger gülenecek bir konu olduğunu sanmıyorum. Çok hoşunuza gittiyse ders bitiminde cezaya kalmaya ne dersiniz?
Hermione kıpkırmızı bir şekilde başını önüne eğdi.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Ders bitmişti. Hermione onu bekleyecek cezayı merak ediyordu. Ama hiç beklemediği bir şey oldu. Snape ona alaycı bir gülümseme ile yaklaşıyordu.
-Profesör Snape ders ortasında güldüğüm için özür dile-
Cümlesi yarıda kaldı. Snape onu öpüyordu. Hemde ateşli bir şekilde. Hermione inanamadı. Bu bu imkansızdı. Snape'in eli yavaş yavaş aşağı kayıyordu. Birden Hermione sesle irkildi.
-Bayan Granger 2 dakika iksir malzemelerini almaya gittim. Burada uyuyorsunuz. Sınıfta uyumak nedir. Bayan Granger.
Hermione rahatlamıştı. Çok korkmuştu. Snape'i hiç böyle görmemişti. Cezası bitene kadar hiç konuşmadılar. Snape iksir yaparken ne kadarda çekiciydi. Ne diyordu böyle. Ne saçmalıyordu. Snape ona yaşayan ölüm içkisi yapmasını istemişti. O bitirdiğini söylemek için döndüğünde ona doğru tuhaf bakışlar atan bir Snape buldu. Snape gitgide ona yaklaşıyordu. Hermione'nin kanı yanaklarına hücum ediyordu. Snape onu ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Hermione geri çekiliyordu. Yeniden duyduğu sesle irkildi.
-Bayan Granger iksir yapımında dikkatsizliğe tahammülüm yoktur. AMA SİZ RESMEN UYUYORSUNUZ. Yazık bende sizi iksir yapmayı sevdiğinizi sanıyordum.
-Profesör Snape ben şey ilk defa olmuyor. Ne olduğunu bende bilmiyorum.
Snape endişeli bir şekilde hemen Dumbledore 'e bir mektup yazdı. Ardındanda Granger'in hiç beklemediği bir anda haykırdı.
-ZİHNEFENDET
Hermione'nin anılarına yolculuk yaptı ve gündüz düşlerine bir yolculuk yaptı.
Snape Hermione'nin zihninden çıktığında alaycı gülümsemesini takındı.
-Bir profesörünüze böyle tuktular beslememelisiniz.
-Ne ne diyordunuz. Çoğu zamandır oluyor ve ben bundan hoşlanmıyorum.
Dumbledore gelmişti. Bayan Granger ve Severus lütfen odama gelebilirmisiniz.

Büyülü Aşk  #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin